2011 Kovo 14

Reklama

Smukusi reklamos rinka augs

BNS

Lietuvos reklamos rinka pernai sumažėjo 1,5 proc. iki 324,6 mln. litų, rodo tyrimų bendrovės “TNS LT” metinis reklamos pajamų tyrimas.

Prognozuojama, kad šiais metais reklamos pajamos augs 11 proc. Toliau daugėja reklamos internete, po kritimo ėmė stiebtis jos apimtis televizijose, rašo “Verslo žinios”.

“2010-ieji reklamos rinkai – stabilizacijos metai, sulaukėme geresnių rezultatų nei tikėjomės”, – teigė tyrimų bendrovės “TNS LT” direktorius Gytis Juodpusis.

2010 metais vienam gyventojui teko 97,5 lito reklamos pinigų, 2009 metais – 98,39 lito.

Teigiamus pokyčius visoje rinkoje lėmė geresni televizijos rezultatai.

“Pradėjusi uždirbti daugiau televizija pakėlė įkainius. Šis sprendimas palengvino gyvenimą kitoms žiniasklaidos priemonėms”, – teigė G.Juodpusis.

“TNS LT” apklausti žiniasklaidos specialistai prognozuoja, kad 2011 metais televizijos reklamos apimtis augs 10 proc., o radijuje nebekris.

“Sudėtingiau bus laikraščiams – reklamos pajamų augimas juose priklausys nuo gebėjimo išnaudoti internetinę laikraščio versiją”, – komentavo “TNS LT” vadovas.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...