2011 Balandžio 28

Kontaktų mugė

Dairosi partnerių Lietuvoje

veidas.lt

"Veido" archyvas

Šalies rinką tiriantys kavos namų „Gloria Jean‘s Coffees“ atstovai šią savaitę atvyksta į Vilnių ieškoti verslo partnerių. Daugiau nei 1000 kavos namų 39 šalyse turinčio australų prekės ženklo atstovai ketvirtadienį (balandžio 28 d.) susitiks su potencialiais franšizės pirkėjais atviros „Brand 4 Baltic“ kontaktų mugės metu.

„Galimas žinomų šios srities vardų atėjimas į Lietuvą buvo viešai aptariamas jau ne kartą ir „Gloria Jean‘s Coffees“ gali tapti pirmu realiu tarptautiniu žaidėju šioje rinkos dalyje. Per pastaruosius kelerius metus išpopuliarėjus kavos išsinešti kultūrai Lietuvoje, savo istoriją ir tarptautinį vardą turintis prekės ženklas turėtų lengvai įsilieti į šalies rinką, sudarydamas konkurenciją gana stipriems vietiniams vardams,“ – teigia Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis. „„Gloria Jean‘s Coffees“ atstovai verslo bendruomenei atviros kontaktų mugės metu ketina susitikti su galimais partneriais Lietuvoje – franšizės pirkėjais, kuriems galėtų perduoti savo patirtį, žinias ir priemones vystant šį prekės ženklą šalyje.“

Strateginės plėtros ir projektų vadybos konsultacijų kompanijos „Advanced Advice“ vadovo Iljos Malkin teigimu, šio kavos namų tinklo istorija yra geras sėkmingos verslo plėtros franšizės pagrindu pavyzdys. „Prieš tris dešimtmečius, 1979-aisiais, mažoje suvenyrų parduotuvėlėje atsiradęs šeimos verslas tapo per visus žemynus išplitusiu franšizės tinklu. Šiuo metu „Gloria Jean‘s Coffees“ yra vienas didžiausių kavos namų tinklų Australijoje ir Šiaurės Amerikoje bei planuoja spartesnę plėtrą Europoje,“ – teigia I. Malkin.

Tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu organizuojamoje nemokamoje kontaktų mugėje iš viso bus pristatyti 15 franšizės davėjų. Informaciją apie galimą partnerystę franšizės pagrindu teiks įvairių verslo sričių atstovai ir prekių ženklai.

Daugiau informacijos apie franšizavimo dieną „Brand 4 Baltic“ galima rasti ir užsiregistruoti tinklapyje www.brand4baltic.lt.

Apie projektą

Pagrindinis projekto „Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų patrauklumo franšizavimui tyrimas“, kurį iš dalies finansuoja Europos regioninės plėtros fondas, tikslas yra didinti Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų patrauklumą franšizės tinklų vystymui. Projekto įgyvendinimas leidžia atskleisti ir plėtoti Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų potencialą tarptautinių franšizės galimybių panaudojimo srityje.

Projekto „Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų patrauklumo franšizavimui tyrimas“ vykdymo metu buvo įgyvendinamos įvairios priemonės, kuriomis buvo vertinamas verslo bendruomenės pasirengimas plėtrai naudojant franšizavimo verslo modelį bei suteikiamos tam reikalingos žinios. Projekto metu atlikto tyrimo rezultatai atskleidė, kad Lietuvos ir Latvijos regionai turi potencialą franšizavimo plėtrai. Siekiant spartinti šio potencialo panaudojimą, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Daugpilio, Jelgavos ir Liepojos regionų verslininkams buvo organizuojami mokymai, skirti supažindinimui su pagrindiniais šio verslo modelio principais bei praktiniais franšizės įsigijimo aspektais.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...