veidas.lt
Lietuvoje spustelėjus šalčiams elektros skirstymo bendrovė AB LESTO laikinai sustabdė suplanuotus elektros tinklo remonto darbus, kuriems atlikti būtina nutraukti elektros energijos tiekimą vartotojams – darbai bus tęsiami sugrįžus palankesniems orams. Bendrovė užtikrins patikimą elektros energijos tiekimą – avarinių situacijų atveju tiekimo atstatymui reikalingi darbai būtų atliekami nedelsiant.
2014-01-23
veidas.lt
Vis daugiau pasaulio bankų plečia veiklą interneto socialiniuose tinkluose ir ši tendencija kasmet vis stiprėja – skaitmeninėje erdvėje bankai pristato naujas paslaugas, taiko lojalumo programas, aptarnauja vartotojus.
2014-01-22
veidas.lt
Praėjusiais metais prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkų apyvarta didėjo 12 proc., lyginant su 2012-aisiais, o lankytojų srautas – dešimtadaliu. Rekordinis jų skaičius fiksuotas gruodžio mėnesį. Taip pat 2013-aisiais net 55 proc. augo prekybos ir pramogų centrą aplankiusių svečių iš užsienio skaičius. Šiais metais „Ozas“ didžiausią dėmesį skirs mados segmentui, kurį papildys „H&M“ parduotuvė.
2014-01-21
veidas.lt
Pinigai suteikia daugiausiai saugumo mūsų šalies žmonėms. Lietuvoje vyrauja įsitikinimas, kad būtent santaupos yra svarbiausias saugiklis, atėjus juodai dienai. „PZU Lietuva“ užsakymu atlikta visuomenės apklausa parodė, kad didžioji dalis (net 56 proc.) Lietuvos gyventojų juodai dienai periodiškai atsideda pinigų. Nors tik 37 proc. pripažįsta, kad tokiai dienai išaušus galėtų pragyventi iš santaupų.
2014-01-20
veidas.lt
Lietuvos gyventojai – lojalūs pamėgtiems maisto produktams ar gaminiams, atskleidė „Baltijos tyrimų“ atlikta gyventojų nuomonės apklausa. Net pusė pirkėjų (49 proc.), parduotuvėje negavę savo pamėgto prekės ženklo maisto produkto, pirmiausia jo ieškotų kitame prekybos tinkle, o ne skubėtų rinktis ir pirkti kitą panašų produktą.
2014-01-19
veidas.lt
Valstybės valdomos energetikos įmonių grupės „Lietuvos energija“ (toliau – Grupė) valdyba patvirtino Grupės veiklos strategiją 2014–2020 metams. Joje numatyti veiklos tikslai, jų įgyvendinimo programos ir finansiniai rezultatai. Remiantis strategija, visos Grupės įmonių vertę iki 2020-ųjų siekiama padidinti 2 kartus.
2014-01-18
veidas.lt
2014 metais kai kurios marketingo tendencijos, dominavusios pernai, ir toliau augs, kitų sprendimų populiarumo kreivė stipriai kris žemyn. Daug kas priklausys nuo to, kaip marketingo specialistai ketina bendrauti su vartotojais, kokias priemones ir taktiką jie naudos, siekiant atkreipti dėmesį pasaulį užvaldžiusiame informacijos triukšme.
2014-01-18
veidas.lt
Dėl rinkos dydžio ir suvartojamos elektros kiekio Suomijos elektros rinka išlieka lemiančiu veiksniu formuojančiu kainas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o ankstesnių metų kainų stebėjimai rodo, kad tokia įtaka dažniau gali būti teigiama.
2014-01-18
veidas.lt
Atskyrus nuo Lietuvos Ekonominės Plėtros Agentūros (LEPA) investicijų skatinimo veiklą, VšĮ „Investuok Lietuvoje“ pastoviai fiksuoja augantį užsienio investicijų projektų skaičių.
2014-01-17
veidas.lt
Miesto stiliaus centras „Europa“ į 2014-uosius įžengė ne tik su 12 proc. išaugusia nuomininkų apyvarta, bet ir su naujienomis. Vos prieš porą savaičių šiame centre įsikūrė sveikesnio maisto restoranas „Takeway“, parduotuvėje „Premium“ pradėta prekiauti žymaus mados ženklo „EscadaSport“ drabužiais, o sausio pabaigoje naujose patalpose duris atvers didžiausias sostinėje grožio salonas „Figaro“.
2014-01-16
veidas.lt
2013 m. ryškiausiose Lietuvos įmonėse pasikeitė kaip niekad daug aukščiausio lygio vadovų. Šiems pokyčiams įmonės pribrendo ekonomikai įžengus į naują ekonominį ciklą: šiuo metu reikia sugebėti ne tik efektyviai dirbti, bet ir greitai besikeičiančioje rinkoje pastebėti naujas galimybes.
2014-01-16