2014 Sausio 21

Didžiausias „Ozo“ dėmesys šiais metais – mados segmentui

veidas.lt


Praėjusiais metais prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkų apyvarta didėjo 12 proc., lyginant su 2012-aisiais, o lankytojų srautas – dešimtadaliu. Rekordinis jų skaičius fiksuotas gruodžio mėnesį. Taip pat 2013-aisiais net 55 proc. augo prekybos ir pramogų centrą aplankiusių svečių iš užsienio skaičius. Šiais metais „Ozas“ didžiausią dėmesį skirs mados segmentui, kurį papildys „H&M“ parduotuvė.
„Teigiamas pirkėjų nuotaikas ypač pajutome besibaigiant praėjusiems metams. To įrodymas – ne tik didžiausias nuo centro veiklos pradžios gruodį jame apsilankiusiųjų skaičius, bet ir rekordinį srautą lankytojų pritraukęs lapkričio mėnesį vykęs pirkinių maratonas. Be abejo, šiems rodikliams įtakos turėjo ir šventės bei specialūs prekybininkų pasiūlymai, tačiau pozityviai pradėti šiuos metus leidžia ir nuomininkų planai bei mūsų pačių kryptingas darbas“, – sako ppc „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.
Vien per praėjusių metų paskutinį ketvirtį „Oze“ duris atvėrė 10 naujų nuomininkų, tarp kurių – tokie prekės ženklai kaip „Karen Millen“, „Kristiana“, „Crocs“, „Audimas“. Būtent sporto prekių parduotuvės paskutinį 2013 m. ketvirtį pasiekė didžiausią augimą – jų apyvarta šoktelėjo 55 proc. Antroje vietoje pagal šį rodiklį buvo pramogų vietos – atitinkamai 32 proc., o trečią vietą dalinosi drabužių parduotuvės ir restoranai, apyvartą padidinę po 18 proc.
Artimiausiu metu „Oze“ duris atvers mados namų „Tommy Hilfiger“ salonas, pasaulinio drabužių tinklo „H&M“ bei dar keletas naujų parduotuvių. Planuojama, jog „Ozo“ nuomininkų  bendra apyvarta šiais metais augs apie 15 proc., lankytojų srautas – apie 10 proc.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...