2010 Rugpjūčio 12

Susisiekimas

Traukinukas iš oro uosto važiuoja apytuštis

veidas.lt

Kol vienas po kito kyla skandalai dėl užsieniečiams devynis kailius lupančių taksistų, reikalaujančių 90 Lt už kelionę nuo oro uosto iki Senamiesčio, tik porą litų kainuojanti alternatyva – traukinukas – iš oro uosto į centrą rieda apytuštis.

Prieš dvejus metus iš oro uosto į geležinkelio stotį paleidus traukinį, juo kasdien važiuodavo apie 400 keleivių. Planuota, kad per metus traukinuko paslaugomis pasinaudos apie 150 tūkst. žmonių. Tačiau dabar kasdien traukiniu važiuoja apie 120 keleivių, o 2009 m. iš viso pervežta tik trečdalis užsibrėžto plano – 36 tūkst. Traukinuko bilieto kaina – 2,5 Lt.

“Pirmus mėnesius kilęs susidomėjimas moderniu traukiniu netrukus nuslūgo, o bankrutavus “FlyLAL” ir smarkiai sumažėjus keleivių, išretinome reisus. Tai irgi turėjo įtakos srautų mažėjimui, nes kai nėra patogios paslaugos, ja mažiau ir naudojamasi”, – aiškina “Lietuvos geležinkelių” keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Dalijus Žebrauskas.

Šiuo metu per dieną į vieną pusę traukinys kursuoja 15 kartų, o anksčiau vykdavo net 32 kartus. Trukmė tarp reisų – nuo keturiasdešimties minučių iki daugiau nei valandos. Taigi naudotis traukinuku nėra labai patogu. Kita priežastis – trūksta reklamos, nes lietuviai traukinuką jau primiršo, o užsieniečiai ne visuomet apie jį sužino.

“Lietuvos geležinkelių” ir Vilniaus oro uosto atstovai prieštarauja, kad oro uoste lankstinukų ir nuorodų apie traukinį yra. Tačiau lėktuvuose tokia informacija neplatinama. Neaviacinių paslaugų skyriaus viršininkė Jūratė Kupliauskienė tvirtino, kad lėktuvuose skelbti informaciją pernelyg brangu, nes oro linijos už tokias paslaugas ima didelius mokesčius.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (3)

  1. Vytas Vytas rašo:

    Paleidus traukinuką bilieto kaina buvo 2Lt. Pabrango bilietas. KODĖL? kur kainų konkurencija. Nebūkite gobšūs.

  2. Python to Vytas Python to Vytas rašo:

    kokia kainu konkurencija tu cia matai? :)

  3. Aurimas Aurimas rašo:

    Vytai, kai traukinio bilietas tekainuoja 2.5 LT aš tikrai nematau jokios konkurencijos čia. Nejau sunku susimokėti papildomus 50 CT ir nuvykti iš taško A į tašką B patogiai įsitaisius kokioje nors kupė? :)

    Be to, manau, kad tai patogi alternatyva. Tarkim taksi minimum kainuoja apie 15 – 20 LT (žiūrint kur vyksti), tada išeina, kad su traukiniu 87,5 procentais pigiau važiuoti (vau, imsiu nuo šiol traukinį, kai tik Vilniuje būsiu).

    O kainos kyla dėl to, Vytai, kad kaip tik nėra konkurencijos (berods tai vienintelis toks traukinys, kursuojantis nuo oro linijų), o žmonių susidomėjimas apmažėjęs. Tad, ir traukinių bendrovėms manyčiau reikia kažkiek pravalgyti, ne? :)


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...