2013 Birželio 27

Stilingas prancūzų džipukas

veidas.lt

„Captur“ yra naujausias „Renault“ gaminamas mažasis miesto visureigis (angl. crossover). Aptakios automobilio kėbulo linijos pabrėžia jo išskirtines proporcijas, o dideli ratai, didelė prošvaisa, plačios padangos ir į priekį nustumtas status priekinis stiklas liudija apie unikalų „Renault“ sukurtą ir realizuotą vienatūrio, visureigio ir šeimos hečbeko derinį.

„Renault Captur“ taip pat pritaikyta plati individualizavimo programa. Pasižymintis įvairiomis dviejų atspalvių kėbulo kombinacijomis, ratų spalvomis, šviesia ir tamsia salono apdaila, įvairiais baldų apmušalais ir grafikos variantais, „Captur“ patenkins įvairių skonių ir pageidavimų turinčius pirkėjus.

„Renault“ dizainerių kūrybinę laisvę įkūnija ypatingos automobilio savybės ir erdvus salonas, kuriuo pasižymi šio tipo automobiliai. Nors ir kompaktiškas (tik nežymiai ilgesnis nei „New Clio“), „Renault Captur“ yra ypač erdvus. Stumdomos galinės sėdynės sukuria idealią pusiausvyrą tarp erdvės keleiviams ir erdvės bagažui, kurios maksimali talpa – 455 l (iki bagažinės uždangalo). Dvi originalios naujovės keleivių salone pabrėžia „Captur“ kaip išties patogios transporto priemonės charakterį: didelė 11 l talpos vairuotojui lengvai pasiekiama stalčiaus tipo daiktadėžė ir keičiami sėdynių užvalkalai, kuriuos galima nuvilkti, išskalbti namuose ir vėl užvilkti.

Prietaisų skydelyje įmontuota „Renault R-Link“ multimedijos planšetė su nuolat plečiama automobiliams skirtų specializuotų programėlių biblioteka suteikia visiškai naujo lygio ryšio galimybę.

Paaukštinta vairuotojo vieta kartu yra ir patogi, ir kelianti pasitikėjimą, kaip ir automobilio pasyviosios saugos ypatybės, sukibimo su keliu ir stabdymo efektyvumas. „Captur“ važiavimo komfortą lemia B platforma, kuria jis dalijasi su „New Clio“.

Išimtinai turbokompresorinių „Captur“ variklių gama pasižymi vairavimo malonumu ir taupumu. Galima rinktis tarp „Energy TCe 90“ (trijų cilindrų ir vos 898 cc darbo tūrio) ir „TCe 120 EDC“ (keturių cilindrų 1,198 cc darbo tūrio) variklių. Pastarasis komplektuojamas tik su dvigubos sankabos EDC (angl. Efficient Dual Clutch) transmisija, kuri užtikrina puikų važiavimo komfortą. Kalbant apie dyzelinių variklių taupumą, „Energy dCi 90“ variklio kuro sąnaudos tesiekia 3,6 l/100 km, o CO2 emisija – 95 g vienam kilometrui* – mažiausiai tarp visų „Captur“ klasės automobilių. Ateityje šis modelis bus komplektuojamas ir su EDC transmisija.

„Renault Captur“ gaminamas Valjadolido gamykloje Ispanijoje, kurioje ypač daug dėmesio buvo skiriama produkto kokybei ir jo poveikiui aplinkai. Iki 16 proc. „Captur“ gamyboje naudojamų plastiko elementų yra pagaminti iš perdirbtų žaliavų; tai yra nors ir akivaizdžiai nematomas, bet puikus pasiekimas.

„Renault Captur“ į B automobilių segmentą įneš taip laukiamų spalvų ir žavesio gūsį, nepamirštant ir praktiškumo.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...