2013 Balandžio 05

Prekybos centrai lepina renginiais, kurie apyvartą kilsteli 10–30 proc.

veidas.lt


Jau tampa įprasta, kad nemokamos pramogos prekybos centruose privilioja kur kas daugiau žiūrovų nei svarbios mieste vykstančios parodos ir koncertai kartu sudėjus, netgi valstybinėms šventėms skirti miesto renginiai.
Didžiules lankytojų minias pritraukė ir šioms Velykoms skirti renginiai didžiuosiuose sostinės prekybos centruose. Pavyzdžiui, vien „Oze“ kovo 23-iąją, šeštadienį, kai vyko priešvelykiniai renginiai ir visi atėjusieji buvo dosniai vaišinami saldumynais, apsilankė daugiau nei 22 tūkst. žmonių. Vilniečiai atėjo pasižiūrėti ne tik renginių, bet ir įspūdingų velykinių dekoracijų, tarkime, milžiniško aptvaro su daugybe tikrų viščiukų. „Miesto vaikams, kurie neturi senelių kaime, tai tikra pramoga“, – sakė viena į renginį atėjusi vilnietė.
„Tai priklauso ir nuo oro, ir nuo didelių mieste vykstančių renginių ar algų dienų, bet skaičiuojame, kad per renginius lankytojų srautas mūsų prekybos centre vidutiniškai padidėja iki 30 proc.“, – sako „Ozo“ vadovė Inga Navickaitė.
Tuo tarpu prekybos ir pramogų centro „Panorama“ generalinė direktorė Amelija Rudenko-Navickienė pastebi, kad vykstant renginiams lankytojų padaugėja nuo 20 iki 100 proc.
Suprasdami, kad vien parduotuvėmis pirkėjų nebepriviliosi, didieji prekybos ir pramogų centrai kas mėnesį surengia po keletą didelių nemokamų renginių – į šeimas orientuotų koncertų, spektaklių, cirko pasirodymų ar madų šou, čia organizuojama ir vis daugiau tarptautinių parodų (pavyzdžiui, žmogaus kūno anatomijos paroda „Panoramoje“, Leonardo da Vinci išradimų, „Formulės 1“ bolidų, dinozaurų parodos „Oze“ ir kt.). Būtent tarptautinės parodos ir pritraukia į prekybos centrus didžiausius lankytojų srautus.
Tiesa, atėję smalsuoliai piniginių atverti neskuba: kaip pastebi „Ozo“ vadovė I.Navickaitė, parduotuvių apyvartos didėja mažiau, nes dalis žmonių ateina ne pirkti, o tik papramogauti. Bet, regis, šios išlaidos prekybos centrams atsiperka: dėl renginių parduotuvių apyvartos paprastai šokteli maždaug 10–30 proc., o per į pardavimą orientuotus renginius – net ir po kelis kartus.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. ... ... rašo:

    nuo tu renginiu ten nebesinori eiti, skamba kazkoks klaikus popsas, kazkokiu slamstu “papuostas” PC, manekenes, sunys, bulves, susirask zmona, pramogos muzikams, jautiesi kaip rusijoje. Jie pritraukia tik neturincius pingu, bet ne pirkejus.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...