- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Prekybos centrai lepina renginiais, kurie apyvartą kilsteli 10–30 proc.

Autorius: veidas.lt | 2013 04 05 @ 08:39 | Visuomenė | 1 Comment


Jau tampa įprasta, kad nemokamos pramogos prekybos centruose privilioja kur kas daugiau žiūrovų nei svarbios mieste vykstančios parodos ir koncertai kartu sudėjus, netgi valstybinėms šventėms skirti miesto renginiai.
Didžiules lankytojų minias pritraukė ir šioms Velykoms skirti renginiai didžiuosiuose sostinės prekybos centruose. Pavyzdžiui, vien „Oze“ kovo 23-iąją, šeštadienį, kai vyko priešvelykiniai renginiai ir visi atėjusieji buvo dosniai vaišinami saldumynais, apsilankė daugiau nei 22 tūkst. žmonių. Vilniečiai atėjo pasižiūrėti ne tik renginių, bet ir įspūdingų velykinių dekoracijų, tarkime, milžiniško aptvaro su daugybe tikrų viščiukų. „Miesto vaikams, kurie neturi senelių kaime, tai tikra pramoga“, – sakė viena į renginį atėjusi vilnietė.
„Tai priklauso ir nuo oro, ir nuo didelių mieste vykstančių renginių ar algų dienų, bet skaičiuojame, kad per renginius lankytojų srautas mūsų prekybos centre vidutiniškai padidėja iki 30 proc.“, – sako „Ozo“ vadovė Inga Navickaitė.
Tuo tarpu prekybos ir pramogų centro „Panorama“ generalinė direktorė Amelija Rudenko-Navickienė pastebi, kad vykstant renginiams lankytojų padaugėja nuo 20 iki 100 proc.
Suprasdami, kad vien parduotuvėmis pirkėjų nebepriviliosi, didieji prekybos ir pramogų centrai kas mėnesį surengia po keletą didelių nemokamų renginių – į šeimas orientuotų koncertų, spektaklių, cirko pasirodymų ar madų šou, čia organizuojama ir vis daugiau tarptautinių parodų (pavyzdžiui, žmogaus kūno anatomijos paroda „Panoramoje“, Leonardo da Vinci išradimų, „Formulės 1“ bolidų, dinozaurų parodos „Oze“ ir kt.). Būtent tarptautinės parodos ir pritraukia į prekybos centrus didžiausius lankytojų srautus.
Tiesa, atėję smalsuoliai piniginių atverti neskuba: kaip pastebi „Ozo“ vadovė I.Navickaitė, parduotuvių apyvartos didėja mažiau, nes dalis žmonių ateina ne pirkti, o tik papramogauti. Bet, regis, šios išlaidos prekybos centrams atsiperka: dėl renginių parduotuvių apyvartos paprastai šokteli maždaug 10–30 proc., o per į pardavimą orientuotus renginius – net ir po kelis kartus.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/prekybos-centrai-lepina-renginiais-kurie-apyvarta-kilsteli-10%e2%80%9330-proc

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.