2011 Sausio 24

Jūreivystė

Klaipėdai okeaninio laivo teks palaukti

veidas.lt

Tarptautinio uostų terminalų operatoriaus “Terminal Investment” valdomai vienai didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių “Klaipėdos Smeltė” tenka atidėti planus priimti pirmą okeaninį, konteinerius gabenantį laivą .

“Metus laukėme leidimo įplaukti okeaniniam laivui, o dabar nežinia kiek lauksime paties laivo. Pakeliui į Klaipėdą jis patyrė techninių gedimų ir dabar remontuojamas doke Portugalijoje. Laukiame patikslinimų dėl tolesnių veiksmų”, – dienraščiui “Lietuvos žinios” sakė “Klaipėdos Smeltės” generalinis direktorius Rimantas Juška.

“Klaipėdos Smeltė” okeaninį konteinervežį “MSC Mira” tikėjosi priimti antroje sausio pusėje. Šiuo metu 277 metrų ilgio, 40 metrų pločio ir 12,2 metro gramzdos laivas, kuriame telpa per 6 tūkst. TEU, yra prie Lisabonos, Serubos uosto laivų remonto įmonėje.

“MSC Mira” yra ilgiausias konteinerinis laivas, kuriam uosto kapitonas išdavė leidimą įplaukti į Klaipėdos uostą. Sprendžiant pagal pastarųjų metų judėjimo grafiką, į Baltijos jūros uostus šis laivas nėra užsukęs, jis pernai plaukiojo tarp Vakarų Europos ir Pietų Amerikos.

Iki šiol didžiausio Klaipėdos uoste buvusio 4,3 tūkst. TEU talpos konteinerinio laivo ilgis siekė 259 metrus.

Pagal pradinius “Terminal Investment” užmojus, iki 2016 metų konteinerių apyvarta per “Klaipėdos Smeltę” turi pasiekti 750 tūkst. TEU, iš kurių 550 tūkst. TEU būtų perkraunami neišvežant iš teritorijos. Jie mažesniais laivais būtų plukdomi į Rygą, Taliną, Gdanską ir kitur.

Teigiama, kad papildomi 2 mln. tonų krovinių Klaipėdos uostui atneštų iki 2 mlrd. litų pajamų.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...