2011 Sausio 06

Verslas

Laukia okeaninio konteinervežio

veidas.lt

Tarptautinio uostų terminalų operatoriaus “Terminal Investment” valdoma viena didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių “Klaipėdos Smeltė” antroje sausio pusėje tikisi priimti pirmą okeaninį, konteinerius gabenantį laivą.

Tai, anot bendrovės vadovų, bus bandomasis etapas prieš konteinerių paskirstymo centro atsiradimą Klaipėdos uoste, ketvirtadienį rašo dienraštis “Verslo žinios”.

“Klaipėdos Smeltė” kreipėsi į uosto direkciją, kad būtų galima priimti 277 metrų ilgio, 5,7 tūkst. TEU talpos konteinervežį. Iki šiol didžiausio Klaipėdos uoste buvusio 4,3 tūkst. TEU talpos konteinerinio laivo ilgis siekė 259 metrus.

“Sausio antrai pusei kompanija “Mediterranean Shipping Company” paprašė patvirtinimo. Laukiame raštiško sutikimo iš uosto kapitono”, – teigė “Klaipėdos Smeltės” generalinis direktorius Rimantas Juška. Anto jo, šio laivo įplaukimas būtų bandomasis, o konteinerių paskirstymo centras – kitas etapas, kuris, tikimasi, realybe taps jau šiemet.

Uosto direkcijos vadovybė sako, kad žiema gal ne pats tinkamiausias laikas tokiam bandymui, nes, pavyzdžiui, pernai sausį vandens lygis akvatorijoje nukrito pusmetriu žemiau vidutinio lygio, tad nerimo dėl rekordinio ilgio laivo esama. Tačiau sveikina, kad pagaliau atsiranda konkretumas dėl konteinerių paskirstymo centro Klaipėdoje.

“Esant normalioms oro sąlygoms, matyt, be problemų galima įvesti tokį laivą. Mūsų locmanai praktikavosi Danijoje, dabar vienas vyks į Gdanską susipažinti su tuo laivu, viskas daroma nuosekliai ir tikiuosi, kad pavyks”, – sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

“Klaipėdos Smeltė”, pernai investavusi apie 13 mln. litų į mobilųjį kraną ir kitą įrangą, šiemet bendrovė planuoja, kad infrastruktūrai ir technikai prireiks apie 70 mln. litų.

“Šiemet planuojame didžiules investicijas, norime baigti antrą aikštelę, užsakyti konteinerinę techniką, įrengti kitą infrastruktūrą. Dirbame, kad galėtų ateiti didieji laivai ir laukiame “Mediterranean Shipping Company” sprendimų dėl laivų atvykimo”, – teigė R.Juška.

Anot jo, tikriausiai pirmąjį pusmetį tarptautinio konkurso būdu bus parinktas generalinis rangovas teritorijai įrengti.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...