2011 Lapkričio 08

BMW populiarumas Lietuvoje per 9 mėnesius išaugo 3 kartus

veidas.lt


Oficiali BMW ir MINI atstovė Lietuvoje „Krasta auto“ šiuos metus planuoja pabaigti su dvigubai didesniais pardavimais nei pernai. Anot įmonės pardavimų ir rinkodaros vadovės Rasos Klimavičiūtės, tokias teigiamas prognozes sąlygoja sėkmingi 9 mėnesių pardavimai  – per šį laikotarpį šalyje jau registruoti 373 nauji BMW ir 27 MINI automobiliai, t.y. beveik 3 kartus daugiau nei pernai.

Pardavimų augimą „Krasta auto“ ypač pajuto rudenį. Šio sezono užsakymai jau yra 2 kartus didesni nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu bei sudaro apie 70 proc. 2008 m. mėnesio vidurkio.

„Nors automobilių pardavimų rezultatai išryškėja tik po 3 mėnesių – kol automobilis pagaminamas ir pristatomas, tačiau jau dabar galime pasakyti, kad šis ruduo rodo akivaizdžiai stabilėjančią ne tik fizinių, bet ir juridinių asmenų ekonominę situaciją“, – sako R. Klimavičiūtė.

Pernai „Krasta auto“ automobilių pardavimai po lygiai pasiskirstė fiziniams ir  juridiniams asmenis, o šiemet beveik 60 proc. pirkėjų sudaro įmonės. „Tai rodo, kad 2009-2010 m. šalies įmonės buvo sustabdžiusios automobilių parkų plėtrą, o šiemet, dėl geresnių finansinių rezultatų, dažniau keitė ar įsigijo naujus automobilius“, – sako „Krasta auto“ pardavimų ir rinkodaros vadovė.

Jos teigimu, didelės įtakos sėkmingiems BMW ir MINI automobilių pardavimams taip pat turėjo lankstesnės ir patrauklesnės lizingo kompanijų sąlygos. 2010 m. finansuojamų automobilių skaičius nesiekė nė pusės „Krasta auto“ pardavimų, o šiais metais šis skaičius jau siekia 60 proc. „Tai sudarė sąlygas ir mums pritaikyti įvairius automobilių finansavimo sprendimus savo klientams, norintiems įsigyti naujus BMW ar MINI automobilius“, – sako R. Klimavičiūtė.

Naujausiais „Autotyrimų“ duomenimis, šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais didžiausiu populiarumu visame prestižinių didelių automobilių segmente ir tarp BMW modelių pasižymėjo BMW 5 serija – šalyje užregistruota 118 šių automobilių, t.y. 3 kartus daugiau nei pernai.

„Nuolat savo segmente lyderiaujantis BMW 5 serijos modelis šiemet dar populiaresnis mūsų pirkėjų tarpe. Iki metų pabaigos planuojame parduoti dar mažiausiai 50 šio modelio automobilių“, – sako R. Klimavičiūtė.

Antrasis pagal populiarumą BMW modelis – BMW X5, kuris taip pat yra pirmaujantis prestižinių didelių visureigių segmente. Šio modelio automobilių per 9 mėnesius registruota 67 vnt. arba beveik 3 kartus daugiau nei 2010 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...