2010 Birželio 02

Verslai

Prekybos centruose sumažėjo tuščių plotų

veidas.lt

Džiaugdamiesi, kad apyvartos kritimas sumažėjo, prekybos centrų atstovai priduria, jog šiemet ir užpildyti patalpas jiems sekasi lengviau. Tuščių plotų prekybos centre “Babilonas” – 10–15 proc., tačiau A.Žukas tikisi, kad juos užpildyti pavyks iki metų pabaigos. “Per šiuos mėnesius jau įsikūrė vienuolika naujų nuomininkų, tuo tarpu pernai per visus metus tiek nebuvo”, – lygina vadovas.

Iki rudens 100 proc. užimtumą tikisi pasiekti ir prekybos centras “Europa”, kuriame dabar yra apie 5 proc. laisvo ploto. Suaktyvėjusį potencialių nuomininkų susidomėjimą stebi ir “Mandarino” direktorius. “Mūsų prekybos centro privalumas – maži prekybos plotai, tad nėra sudėtinga juos išnuomoti. Šiuo metu rinka labai pagyvėjusi. Balandį per dieną sulaukdavome penkių–septynių paklausimų dėl patalpų nuomos. Pernai to tikrai nebuvo”, – teigiamų ženklų įžvelgia M.Urbanavičius.

Visų prekybos centrų vadovai tvirtina, kad šiemet į prekybos centrus pradėjo aktyviai belstis prekybininkai, pradėję veiklą sunkmečiu, – kepyklėlių, lietuviško alaus ar žuvies parduotuvėlių, ekologiško maisto, kosmetikos bei kitų prekių krautuvėlių šeimininkai. “Kreipiasi ir didmenininkai, bandantys įeiti į mažmeninę rinką, ar internetinės parduotuvės, norinčios atidaryti prekių atsiėmimo taškus. Dalis naujų verslų stengiasi užimti rinkos vietą, nes gali išsiderėti gerą nuomos kainą”, – aiškina M.Urbanavičius.

Tuo tarpu “BPT Asset Management” atstovas D.Urbonas pajuto, kad šiemet į Lietuvos prekybos centrus pradėjo žvalgytis Europoje gerai žinomų prekybos tinklų atstovai. Užsienio tinklai pajuto, kad krizinė situacija suvaldyta, o dėl kritusių nuomos kainų prekybos centruose Lietuvoje galėtų startuoti palankiomis sąlygomis. “Kiekvieną savaitę gauname vis daugiau paklausimų iš žinomų Vakarų Europoje tinklų plėtros vadovų, o 2009 m. nesulaukiau nė vieno tokio skambučio”, – pasakoja D.Urbonas.

R.Tamkovidaitė papildo, kad į plėtrą 2010 m. vis dar pozityviai žiūri ir nemaža dalis tarptautinių prekių ženklų, jau esančių mūsų rinkoje, – pavyzdžiui, “New Yorker” jau yra susitarę dėl mažiausiai dviejų naujų parduotuvių 2010 m. atidarymo, ir toliau aktyviai plečiasi “Takko Fashion”, “Stockmann” grupei priklausančių parduotuvių tinklas.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. ARGI ARGI rašo:

    Pardavėjų daugėja o ar bus pirkėjų?”Europoje” -žmonių kaip Laisvės alejoje-kur vienas kur kitas.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...