2013 Rugsėjo 02

Apklausa: besižavinčių mūsų švietimo sistema ir jos kokybe – nedaug

veidas.lt


Šiandien prasideda nauji mokslo metai, ir daugiau nei 600 tūkst. vaikų bei jaunuolių pravers mokyklų, kolegijų ir universitetų duris, tikėdamiesi gauti aukšto lygio švietimo paslaugas. Deja, tokias gaus ne visi, nes daugelis mūsų švietimo įstaigų nėra aukšto lygio – dauguma jų vidutiniokės, taigi ir paslaugos jų atitinkamos.
Kaip sužinome iš “Veido” užsakymu tyrimų bendrovės “Prime consulting” atliktos naujausios sociologinės apklausos, Lietuvoje suteikiamo vidurinio mokslo kokybę teigiamai vertina tik dešimtadalis, o aukštojo mokslo kokybę – maždaug ketvirtadalis respondentų. Kur kas daugiau apklaustųjų tiek vidurinio, tiek aukštojo mokslo kokybę Lietuvoje vertina vidutiniškai, prastai arba visai blogai. Net 34 proc. apklaustųjų, pabrėžę, kad Lietuvoje suteikiamo aukštojo mokslo kokybė bloga, pareiškė, jog dabar geriausia studijuoti užsienio universitetuose. Tačiau iš principo aukštojo mokslo kokybę Lietuvoje respondentai vertina šiek tiek geriau nei vidurinio.

Kaip vertinate Lietuvoje suteikiamo vidurinio mokslo kokybę? (proc.)

Vidutiniškai    43,2
Prastai / neigiamai    38,6
Teigiamai     10,6
Nežinau / neturiu nuomonės    7,6

Kaip vertinate Lietuvoje suteikiamo aukštojo mokslo kokybę? (proc.)

Vidutiniškai    37
Blogai / labai blogai, todėl manau, kad geriausia studijuoti užsienio universitetuose    34
Gerai / labai gerai, todėl manau, kad geriausia studijas rinktis Lietuvoje    24,4
Nežinau / neturiu nuomonės    4,6

Šaltinis: „Veido“ užsakymu rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Prime consulting“ 2013 m. rugpjūčio 7–9 d. atlikta Lietuvos didžiųjų miestų 500 gyventojų apklausa. Cituojant apklausą, nuoroda į „Veidą“ būtina.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...