2011 Gegužės 12

Naujų BMW pardavimai išaugo 5 kartus

veidas.lt

BFL

Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje registruota 5 kartus daugiau naujų BMW automobilių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Sausio – kovo mėnesiais registruoti 104 nauji BMW automobiliai, iš kurių daugiausia, 35 – populiariausio šalyje BMW 5 serijos modelio automobiliai.

Naujausiais „Autotyrimų“ duomenimis, visų Lietuvoje registruotų naujų automobilių skaičius per pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo dvigubai, o BMW pardavimai – 5 kartus.

Oficialios BMW atstovės Lietuvoje UAB „Krasta auto“ pardavimų vadovės Rasos Klimavičiūtės teigimu, rekordiškai kylantys BMW automobilių pardavimai nuteikia optimistiškai ir leidžia įžvelgti sparčiai atsigaunančios rinkos požymius.

„Ženkliai kylantiems BMW automobilių pardavimams šalyje didžiausios įtakos turėjo teisingai pasirinkta veiklos strategija – aktyvi įmonės plėtra Kaune ir Klaipėdoje, kur buvo atidaryti erdvesni salonai ir modernūs techninio aptarnavimo centrai, taip pat kokybiniai pokyčiai klientų aptarnavime bei naujos paslaugos, kuriomis siekiame užtikrinti didesnį patogumą savo klientams“, – sako R. Klimavičiūtė.

„Autotyrimų“ duomenimis, BMW ir MINI automobiliai pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje išlaikė absoliutaus lyderio pozicijas naujų prestižinių automobilių sektoriuje (104 įregistruoti automobiliai), kuriame užima 34,5 proc. rinkos.

Su populiariausiu BMW modeliu – BMW 5 serijos (35 automobiliai) įmonė išlaikė lyderio pozicijas prestižinių didelių automobilių klasėje, o su BMW 7 serijos (7 automobiliai) įtvirtino populiariausiojo poziciją reprezentacinių ir prabangiausių automobilių klasėje.

Prestižinių didelių visureigių segmente lyderio pozicijas BMW išlaikė bei pardavimus padidino su lietuvių itin pamėgtais visureigiais BMW X6 ir BMW X5 – šių visureigių rinkos dalis segmente pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė daugiau nei 40 proc.

„Krasta auto“ pardavimų vadovės teigimu, iki metų pabaigos įmonė planuoja stiprinti savo, kaip prestižinių automobilių sektoriaus lyderio, pozicijas.

„Siekdami stiprinti pozicijas rinkoje, savo pirkėjams jau pateikėme itin patrauklius automobilių finansavimo pasiūlymus bei naujas inovatyvias paslaugas, kurias siūlydami visuomet galvojame apie tai, kad mūsų klientai gautų kuo didesnę pridėtinę vertę. Pavyzdžiui, klientams užsisakiusiems naująjį BMW X3 ir laukiantiems kol jis bus pristatytas, suteikiama galimybė visą laikotarpį naudotis naujuoju BMW 520d. Ši paslauga, mūsų klientams suteiks ne tik patogumo, bet tuo pačiu ir leis išbandyti naujus BMW modelius“, – sako R. Klimavičiūtė.

 

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...