2014 Sausio 02

2013 metais daugiausia numerių perkelta į „Tele2“

veidas.lt

2013 metais vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Dėl numerio perkėlimo labiausiai išaugo „Tele2“ klientų skaičius – net 26 187 vartotojais.

„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pasak jo, rinkdamiesi mobiliojo ryšio operatorių, vartotojai vertina paslaugų kainas ir kokybę, tad nuoseklus klientų skaičiaus augimas yra vienas svarbiausių rodiklių. Jis rodo, kad žmonės paslaugomis patenkinti.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,7 proc. Lietuvos. „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima beveik 70 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.

Aktyvus numerio perkėlimas per 2013 m. prisidėjo prie bendro „Tele2” klientų skaičiaus augimo. Operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3 proc. daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13 proc., iki 129,8 tūkst.

Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje pradėta teikti 2006 m. Aktyviausiai savo operatorius vartotojai keitė 2009 m. pavasarį.

Bendrovės „RAIT“ 2013 m. lapkričio mėn. atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik pusė apklausos dalyvių.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. Kazys B/ Kazys B/ rašo:

    Neturiu jokių priekaištų Tele-2. Kitas telefonas Omnitel, irgi gera firma.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...