2011 Spalio 03

„Opel Ampera” skirtas ECOBEST apdovanojimas

veidas.lt

Įteiktas dar vienas apdovanojimas „Opel Ampera” modeliui. Šį kartą pirmasis Europoje elektromobilis su koncepcija „keliauk bet kur, bet kada” apdovanotas „ECOBEST 2011″ prizu.

Prestižinį apdovanojimą skyrė „Autobest” konkurso Vidurio ir Rytų Europos šalių žurnalistų komisija. Penkiolikos žiūri nariai, kurie atstovauja apie 300 mln. gyventojų rinką, gyrė revoliucinę pavaros sistemą. Jie tai apibūdino kaip pirmaujančią ekologinę technologiją automobilių pramonėje.

Geriausio automobilio Vidurio ir Rytų Europos šalyse konkurso „Autobest” prezidentas Ilja Seliktarovas sakė, kad jis įsitikinęs, jog „ateityje „Ampera” gaus dar daug apdovanojimų.”

ECOBEST apdovanojimas yra dar vienas įrodymas, kad aplinką tausojanti „E-Mobility” koncepcija kasdieniame gyvenime veikia gerai. Iš tiesų, tai dar vienas apdovanojimas „Ampera” prizų sąraše. Dar prieš prekybinį debiutą, kuris įvyks šių metų pabaigoje, „Ampera” apdovanojama tokiais prizais kaip „Inovacijų trofėjus”, kurį skyrė Prancūzijos žurnalas „L’Automobile” ir „Žaliosios technologijos prizas“, įteiktas Didžiosios Britanijos leidinio „What Car“.

Kiti apdovanojimai – tai „Žaliasis vairas” ir Austrijos kelių eismo asociacijos „Austrijos kelių eismo klubų” prizas.

Iki šiol „Ampera” susižėrė daugiau kaip tuziną apdovanojimų, įskaitant neseniai Vokietijoje gautą „OkoGlobe 2011″ ir „E-Award 2011″, kurį skyrė žurnalo „Autotest” skaitytojai labiausiai patikusiam serijinės gamybos elektromobiliui.

„Ampera” taip pat tapo tikru magnetu plačiajai visuomenei. Ji buvo dėmesio centre neseniai pasibaigusioje Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje, taip pat sulaukė daugiau kaip 6.000 išankstinių užsakymų.

Pavyzdinis švarus važiavimas: tik 27 g/km anglies dvideginio emisija esant mišriam režimui

Automobilis „Ampera“, kuris visai neseniai „Euro-NACP“ saugos bandymuose įvertintas maksimaliai, 5 žvaigždutėmis, kelia naujus standartus visais atžvilgiais – saugos, kasdienio važinėjimo keliais ar draugiškumo aplinkai. Važiuodamas naudojant tik baterijoje esančią elektros energiją, jis įveiks nuo 40 iki 80 km neteršdamas aplinkos nė gramu CO2. Elektros režimu „Ampera” įveikiamas nuotolis priklauso nuo vairavimo stiliaus, kelio dangos, lauko temperatūros. Nuo 40 iki 80 km, kuriuos galima įveikti naudojant tik baterijos energiją – vidutinis europiečio vairuotojo nuvažiuojamas nuotolis per dieną.

Kai baterijoje lieka kritinis energijos kiekis, automatiškai įsijungia benzininis variklis, kuris tuo pačiu per elektros generatorių ir toliau krauna bateriją. Todėl penkių durų, keturvietė „Ampera“ gali nuvažiuoti daugiau kaip 500 km nesustodama ir nenuklysdama nuo maršruto. Vidutinės „Ampera” mišraus režimo sąnaudos pagal EK Reglamentą 715/2007 yra 1,2 l/100 km, anglies dvideginio tarša – tik 27 g/km.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...