2010 Rugsėjo 25

Audi A7:

Žiedų valdovas

veidas.lt

"Veido" archyvas
Nugludintos kėbulo formos sumažino oro pasipriešinimo koeficientą. Galinis vadinamasis spoileris automatiškai iškyla pasiekus 130 km/h

Pasak gamintojo, naujas penkiaduris Audi modelis yra trijų skirtingų pasaulių derinys: sportinis ir elegantiškas kaip kupė, komfortiškas kaip limuzinas ir praktiškas kaip universalas. Prekybos salonuose Audi A7 pasirodys rudenį.

Koncerno gaminamų automobilių gamoje naujasis A7 Sportback užpildo nišą tarp A6 ir A8 modelių. Nors pagrindiniai jo konkurentai turėtų būti Mercedes CLS ir 5 serijos BMW GT, situacija klostosi taip, kad vien tik šiais dviem modeliais nebus apsiribota: trumputį sąrašą dar papildys Porsche Panamera ir Aston Martin Rapide.

Audi A7 sukurtas ant naujos MPL (“Modular Longitudinal Platform”) platformos, kuri bus panaudota ir naujajam A6 modeliui. Kėbulas pagamintas iš aliuminio ir aukštos kokybės plieno, jo ilgis – 4,97 m, plotis – 1,91 m, aukštis – 1,42 m. Atstumas tarp automobilio ašių – 2,91 m, ratų dydis – 18–20 colių.

Gausi įranga

Modelio stilius sužadina emocijas. Jis kupinas elegancijos ir dinamiškumo, būdingo vokiečių markei. Vidus kiekvienam vairuotojui pakels nuotaiką. Tai sakydami turime galvoje ir erdvę salone, ir apdailos kokybę, ir prabangią įrangą, kurią, priklausomai nuo versijos, sudaro ventiliuojamos priekinės sėdynės su masažo funkcija, keturių lygių kondicionavimo sistema, multimedinė sistema MMI arba MMI “Navigation Plus” su liečiamuoju ekranu ir prieiga prie “Google” (per telefoną “Bluetooth” su interneto funkcija), garso sistema “Bang&Olufsen” bei visos saugumo sistemos: adaptyvus greičio matuoklis su “Stop&Go” funkcija, matomumo naktį, kelio ženklų atpažinimo, “Pre Sense” ir nevaldomo čiuožimo nuo eismo juostos “Active Line Assist” bei parkavimo jutikliai.

"Veido" archyvas

A7 gausu elektroninių sistemų. Jos reguliuoja viską: nuo oro kondicionavimo sistemos iki važiavimo savybių keitimo

Važiuoklės konstrukcija turi užtikrinti tinkamą komfortą važiuojantiems limuzinu ir tuo pat metu sportiškai laikytis ant kelio. Čia panaudotos aliuminio ašys ir plieno spyruoklės, elektromechaninis vairo stiprintuvas ir “Drive Select” sistema, kuri koordinuoja pavarų dėžės ir variklio stiprintuvo darbą ir leidžia vairuotojui įsijungti vieną iš keturių važiavimo dinamikos režimų (“Comfort”, “Auto”, “Dynamic” ir “Individual”).

"Veido" archyvas

Audi A7 vidus stilingas, apdailos medžiagos labai kokybiškos, detalės gerai surinktos

Varikliai

Iš pradžių A7 bus siūlomas su keturiais varikliais: dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais, kurių galingumas nuo 204 iki 300 AG. Visų versijų standartinės sistemos: šilumos valdymo (paspartina optimalios variklio darbo temperatūros pasiekimą), rekuperacijos (atgauna šilumos energiją) ir “Start&Stop”. Kiekvienas variklis dirba su septynių pavarų ir dviejų sankabų greičių dėže “S-tronic”, o 204 “arklių” dyzelis – pasirinktinai su “Multitronic” dėže be padėčių (simuliuojamos 8 pavaros). Beje, šią versiją turės tik A7 modeliai su priekiniais varančiaisiais ratais. Visi kiti turi naujausios kartos “quattro” sistemas su centriniu skirstomuoju mechanizmu, momento paskirstymu į priekinę ir galinę ašį. A7 kainas Lietuvoje sužinosime šį mėnesį.
ABL inf.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...