2011 Kovo 25

Turizmas

Turizmo departamentas – socialiniuose tinkluose

BNS

580 tūkst. litų turizmo Lietuvoje reklamai socialiniuose tinkluose. Tokį siūlymą už Europos Sąjungos pinigus pateikęs Valstybinis turizmo departamentas (VTD) sulaukė kritikos ir sustabdė konkursą, rašo “Lietuvos rytas”.

“Kad visiems atrodytų skaidriau, paskelbsime du konkursus: vieną – strategijai parengti, antrąjį – jai įgyvendinti”, – svarstė Valstybinio turizmo departamento direktorė Raimonda Balnienė.

Specialistai, laimėję konkursą, turėtų ne tik sukurti strategiją, bet ir metus viešinti Lietuvos turizmą internete, atsakyti į komentuotojų klausimus.

Žinios apie Lietuvą būtų dedamos ne tik į “Facebook”, bet ir į kitus socialinius tinklus, rusišką “Odnoklassniki” (“Bendraklasiai”). Informacija būtų teikiama keturiomis užsienio kalbomis.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...