2010 Spalio 07

Bristol_Fighter

Radikalusis konservatorius

veidas.lt

"Veido" archyvas

Šis elegancijos etalonas 100 km/h greitį pasiekia per 4 sekundes, o greičio matuoklio rodyklė gali siekti net 338 km/h. Kėbulas pagamintas iš tauriojo aliuminio ir plieno

Kaip geriausiame vyne, taip ir Bristol ieškoti trūkumų neverta. Rankų darbo dvivietis “Bristol Cars” kupė apsieina ir be gandų, ir be reklamos. Paaiškinimas kodėl taip yra itin paprastas – ir būsimas automobilio savininkas, ir markės atstovai visada gerai žino pirmojo jų susitikimo laiką ir vietą.

Mėgstantys pasvajoti, ir toliau gali tuo užsiimti ir kartu nesistebėti, kad gamintojas neskuba duoti išbandyti Dodge Viper “širdimi” plakančio automobilio. Beje, po jo variklio dangčiu “plaka” įspūdingų parametrų variklis: 8 litrų V-10, kurio galia siekia dangiškos reikšmės – 1012 AG (modelio topversija, pažymėta T raide). Daug efektyvesnis būdas pažinti šią neįprastą mašiną yra susidraugauti su laimingu šio stebuklo savininku. Galbūt tada jis sutiks atverti kelią į jūsų svajonės įgyvendinimą…

"Veido" archyvas

Platininės kortelės per maža, jei kalbama apie Bristol Fighter

Norint tapti garbingu išskirtinio automobilio savininkų būrio nariu, turėti platininę kortelę nepakaks. Pasipuikuoti tuo, kad esi Bristol Fighter šeimininkas ir techniniame pase įrašyta tavo pavardė gali tik tas, kuris buvo pakviestas dabartinių šio modelio savininkų.

"Veido" archyvas

Turėti Bristol Fighter – tai ne vien tik priklausyti elitui

Tradicinio britų stiliaus ir naujoviško amerikiečių variklio derinys garantuoja vairuotojui nepakartojamus įspūdžius. Bristol Fighter su ženkliuku “S” yra šiek tiek patobulinta tradicinio 2002 metų modelio versija, pasižyminti didesniu variklio galingumu ir stebuklingu sukimo momentu. Ši versija, kaip ir jos pirmtakė, pagaminta 2004 metais, joje panaudotas Dodge Viper variklis, kuris yra gerokai patobulintas: V-10 darbinis tūris yra 7994 cm3, galia  siekia – 669 AG esant 5900 aps./min. (2002 metų modelio galingumas buvo 532 AG). Panašiai padidėjo ir sukimo momentas – maksimumas 799 Nm pasiekiamas esant 3900 aps./min. (palyginimui, ankstesnės versijos rodiklis buvo 712 Nm).

Ekscentriškas galiniais ratais varomas automobilis turi šešių pavarų mechaninę transmisiją arba keturių padėčių “automatą”. Šis elegancijos etalonas 100 km/h greitį pirma pavara pasiekia per 4 sekundes, o greičio matuoklio rodyklė gali siekti net 338 km/h. Prie didžiausio greičio priderintos ir padangos, kurių dydis – 285/40 R 18. Visi ratlankiai yra vienodi – 18 colių. Stabdžių diskų skersmuo 343 mm, tik priekinėje ašyje panaudoti šešių vožtuvėlių gnybtai, o galinėje – keturių vožtuvėlių. Visiškai nepriklausoma dviejų ašių pakaba ir 2750 mm atstumas tarp ašių užtikrina tinkamą komfortą. Atstumas tarp abiejų ašių ratų yra toks pats – 1470 mm. Kėbulas, kurio ilgis 4420 mm, o plotis 1795 mm, pagamintas iš tauriojo aliuminio ir plieno. Renkantis garažą, reikėtų orientuotis mažiausiai į 1345 mm aukštį, nes  iš anglies pluošto pagamintos durelės (kaip Mercedes Guulwing sparnai) atidaromos į viršų, be to, jos pakeliamos su stogo dalimi. Panaudoti įprastų durelių tikriausiai nepavyko dėl storų slenksčių. Tačiau kalbant apie šį automobilį įprastumas prilygtų didžiausiam įžeidimui.

Priekio dizainas yra pernelyg ramus, tik vienos oro įsiurbimo grotelės su tinkleliu per vidurį ir puikiai, gana giliai įmontuoti apvalūs žibintai – po du kiekvienoje pusėje, po kuriais dar yra posūkių žibintai. Dėmesį traukia išsikišusios ratų arkos ir ilgas variklio dangtis su grioveliais, šone – masyvūs slenksčiai. Iškart už priekinių ratų yra galingos angos įšilusiam orui išstumti.

Automobilio galinė dalis yra gerokai įdomesnė. Visų pirma žvilgsnį atkreipia švelniai iškilusios ratų arkos ir šis neįtikėtinas, iki pat automobilio galo pailgintas langas. Į galą siaurėjantis stiklas savo stiliumi tarsi primena Spada Codatronka modelį. Beje, galinėje dalyje atsirado vietos dar vienam langeliui, kuris beveik siekia žibintų aukštį. Šalia valstybiniam numeriui skirtos vietos įmontuoti du mažesni atbulinės eigos žibintai. Ir pagaliau mašinos įvaizdžio akcentas: dvigubas duslintuvo antgalis ir, žinoma, apvalus. Po buferiu papildomai yra difuzeris, kuris šiam automobiliui suteikia tinkamą stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Bristol Fighter pasiruošęs kovoti ir gali sukelti nemažą sąmyšį supersportinių modelių gretose. Kaina? Britų salose gyvenančiam radikalui 360 tūkst. eurų – tai smulkmena. Ką gi, tikriausiai tai nėra pernelyg didelė suma už originalumą šiais visuotinės motorizacijos laikais.

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...