2014 Balandžio 19

Nuo šiol patikimą prekių pristatymą bus galima lengvai atpažinti

veidas.lt

Siuntinys su išsipylusiu kvepalų buteliuku, savaitę vėluojanti dovana artimajam, dingęs grotuvas. Tai – tik kelios su prekių pristatymu susijusios situacijos, kurias yra tekę patirti elektroninių parduotuvių pirkėjams.

Nenuostabu, kad net 94 proc. pirkėjų el. parduotuvėse gali atsisakyti jau sukomplektuoto krepšelio paskutiniuose pirkimo žingsniuose, dažniausiai – būtent dėl su prekių pristatymu susijusių priežasčių, rodo tarptautiniai tyrimai*. Atsižvelgdama į rinkos situaciją – didėjančius pardavimus internetu ir vartotojų poreikius – siuntų bendrovė „DPD Lietuva“ pradeda diegti patikimo pristatymo standartą, skirtą el. parduotuvėms ir jų pirkėjams. Jį atpažinti leis „Patikimo pristatymo“ ženklas.

„Praktika rodo, kad sėkmingai el. parduotuvės veiklai ir vartotojų lojalumui sklandus prekių pristatymas turi itin didelę reikšmę, todėl šiuo standartu siekiame įtvirtinti kokybiško prekių pristatymo kriterijus ir išreiškiame savo įsipareigojimus tiek el. parduotuvėms, tiek jų pirkėjams“, – teigia Asta Brazaitienė, DPD „Patikimo pristatymo“ ženklo vadovė.

„DPD Lietuva“ iniciatyva el. parduotuvėms sukurtas ženklinimas vartotojams suteiks žinią, kad jų lankomoje el. parduotuvėje įsigytos prekės bus pristatytos laiku ir saugiai, bus atlyginta žala, jei gabenant siuntinys bus pažeistas, taip pat užtikrinamas informacijos apie pirkėją konfidencialumas. „Patikimo pristatymo“ standartas taip pat apima ir reikalavimus siuntas pristatančių kurjerių aptarnavimui bei aprangos kodui.

Kaip pastebėjo A. Brazaitienė, prekių pristatymas – bene vienintelė el. prekybos grandis, įvertinama tiesiogiai, akis į akį, kurjeriui pristatant prekę. Todėl el. parduotuvių gebėjimas užtikrinti, kad prekės ne tik pasiektų pirkėją per nurodytą terminą, bet ir jas pristatantys kurjeriai aptarnautų profesionaliai ir maloniai, tampa svarbiais veiksniais, lemiančiais žmogaus pasirinkimą. „Be to, el. pirkėjų tyrimai atskleidžia, kad tinkamas prekių pristatymas didina bendrą pasitikėjimą internetine prekyba, skatina pirkėjus rekomenduoti el. parduotuvę draugams ir pakartotinai joje apsipirkti. Todėl specialus ženklinimas, tikimės, bus naudingas visiems el. rinkos dalyviams“, – pridūrė „Patikimo pristatymo“ ženklo vadovė.

Ekspertai prognozuoja, kad per ateinančius kelerius metus el. prekyba toliau augs ir vis labiau plis mažesniuosiuose miestuose. Įvairūs šaltiniai nurodo skirtingą Lietuvoje veikiančių parduotuvių skaičių, tačiau manoma, kad šiuo metu Lietuvoje yra apie 2000 el. parduotuvių ir šis skaičius toliau auga. Iki šiol dažniausia jų specializacija – prekės vaikams, nors per pastaruosius metus daugėjo kosmetikos ir aprangos prekes siūlančių el. parduotuvių.

Daugiau apie „Patikimo pristatymo“ ženklą: http://www.dpd.lt/lt/main/patikimas-pristatymas

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (5)

  1. Vilma Vilma rašo:

    Puiku, kad siuntų tarnybų transportas bus atskiriamas ir lengvai pastebimas. Čia taip pat daug siuntų tarnybų, kuriose yra ir straipsnyje paminėtas https://www.siuskpigiau.lt/apie-mus

  2. siuntinių pristatymas į Didžiają Britaniją siuntinių pristatymas į Didžiają Britaniją rašo:

    Labai gerai, kad straipsnyje nurodyta ir pastebėta, kaip populiarėja elektroninė prekyba internetu ir siuntų pristatymas kurjerių pagalba. siuntinių pristatymas į Didžiają Britaniją taip pat itin aktualus šiomis dienomis dėl didelių emigracijos mastų, o kaip ir minėta straipsnyje, kurjerių tarnybos per tikrai trumpą laiko pristato prekes, aptarnauja profesionaliai ir už geriausią kainą.

  3. siuntinių pristatymas į Didžiają Britaniją siuntinių pristatymas į Didžiają Britaniją rašo:

    Labai gerai, kad straipsnyje nurodyta ir pastebėta, kaip populiarėja elektroninė prekyba internetu ir siuntų pristatymas kurjerių pagalba. siuntinių pristatymas į Didžiają Britaniją aktualus šiomis dienomis dėl didelių emigracijos mastų, o kaip ir minėta straipsnyje, kurjerių tarnybos per tikrai trumpą laiko pristato prekes, aptarnauja profesionaliai ir už geriausią kainą.

  4. Ligitas Ligitas rašo:

    Gerai, kad tokios įmonės plečiasi ir didina komfortabilumą siuntėjams. Itin gera priemonė yra siuntų sekimas: https://www.siuskpigiau.lt/irankiai/siuntu-paieska

  5. Vytas Vytas rašo:

    Iki šiol kiek teko siųsti siuntas, tai DPD dar niekad nenuvylė, bet geriausia tai siųsti būtent per juos: https://www.siusk24.lt/terms_couriers_pages/dpd-siuntos


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...