2014 Gegužės 16

Nauja tendencija: serialų mėgėjai išjungia televizorius

veidas.lt


Televizija keičiasi. Jos turinys vis labiau persikelia į internetinę erdvę, o žiūrovai įgyja daugiau galios valdyti televizijos žiūrėjimo procesą.

Lietuvoje jau rodomas lietuviškas serialas, skirtas ne televizijai, o internetui. Mariaus Čižausko ir Olego Surajevo sumanyta juokinga komedija jaunimui apie keturis skirtingus jaunuolius, sutikusius dalyvauti realybės šou, pataikė tiesiai į dešimtuką ir pritapo prie naujų pasaulinių televizijos tendencijų. Tėra sukurtos vos dvi šio internetinio serialo serijos, tačiau jis turi jau 16 tūkst. sekėjų socialiniame tinkle “Facebook”, o pirmoji jo serija sulaukė daugiau nei 170 tūkst. peržiūrų “YouTube” svetainėje.
Televizinis turinys kuriamas apeinant pačią televiziją – regis, tokia praktika tampa vis populiaresnė.
Pasak aktoriaus M.Čižausko, į televiziją patekti sunku, o internete galima paleisti, ką tik nori. “Iš esmės tai yra jau parengta platforma, nereikia niekam atsiskaitinėti ir nieko įrodinėti. Mūsų, jaunų kūrėjų, sprendimas buvo pradėti nuo to. Internetas priima visus”, – dėsto vaikinas, pridurdamas, kad internete atsiras bent penkios serijos.
Šis serialas ilgai nebuvo vienišas Lietuvos virtualiojoje padangėje. Kovą pasirodė kitas penkių serijų internetinis serialas “0 sveikų”, kurį režisavo gerai pažįstamas aktorius Ramūnas Cicėnas. Kūrėjai nusipelnė liaupsių, nes puikiai išnaudojo interneto galimybes, sukurdami ne įprastą, o žaismingą interaktyvų serialą. Tai reiškia, kad tai, kaip viskas klostysis, sprendė patys žiūrovai: istorija būdavo stabdoma įdomiausioje serijos vietoje ir ekrane pasirodydavo du galimi tolesnės eigos pasirinkimai. Katras jų surinkdavo daugiau balsų, ta linkme ir pasisukdavo istorija.
Taigi matome, kad internetui skirtos produkcijos tik daugėja. Tai kūrėjams suteikia daugiau kūrybinės laisvės ir leidžia daryti tai, ko negali tradicinė televizija.

Ne tik visą šį tekstą, bet ir visus kitus šios savaitės "Veido" straipsnius galėsite perskaityti išsiuntę žinutę numeriu 1390 ir įrašę "veidas 192014" bei įvedę gautą kodą. Žinutės kaina 4 Lt.
Plačiau http://www.veidas.lt/veidas-nr-19-2014-m
Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Koks kriterijus Jums yra svarbiausias, renkantis partiją, už kurią balsuosite Seimo rinkimuose?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...