2014 Vasario 28

Lietuviai ketvirtus metus iš eilės laimėjo vieną iš „Google“ apdovanojimų

veidas.lt


Lietuvos įmonių grupė „FCR Media“ buvo įvertinta Paryžiuje įvykusiuose prestižiniuose „Google SMB Premier“ partneriams skirtuose apdovanojimuose. Lietuviai aplenkė kitas įmones „Geriausios kokybės paskyrų klientams kūrimo ir administravimo“ („Best quality accounts, measured by AdWords Quality score“) nominacijoje. Šioje nominacijoje įmonė, vykdanti veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, nugali jau ketvirtus metus iš eilės.
Penktą kartą vykusioje „Google SMB Premier“ partneriams skirtoje metinėje konferencijoje ir apdovanojimuose buvo paskelbtos šešios nominacijos. Jose varžėsi daugiau nei 150 dalyvių iš 30 Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos šalių – Jungtinės Karalystės, Airijos, Rusijos, Belgijos, Graikijos, Rumunijos, Vokietijos, Prancūzijos, Italijos, Pietų Afrikos Respublijos ir t. t. Nominacijoje „Geriausios kokybės klientams kūrimas ir administravimas“ lietuvių įmonė aplenkė „Google SMB Premier“ partnerius iš visų šalių.
Pasak Sauliaus Vanago, „FCR Media“ įmonių grupės pardavimų ir rinkodaros direktoriaus, „Google“ apdovanojimas – puikus įrodymas ir didžiausias įvertinimas, kad įmonėje kokybės ir efektyvumo standartų kartelė iškelta į aukščiausią tarptautinį lygį.
„Kasmet „Google“ paskyras administruojančių agentūrų skaičius visame pasaulyje auga, konkurencija tampa vis didesnė. Gauti apdovanojimą svarbiausioje „Google Adwords“ nominacijoje ketvirtus metus iš eilės – tai mūsų profesionalių administratorių ir vadybininkų nuopelnas. Džiugu, kad lietuviai gali pasigirti ne tik pasiekimais krepšinio aikštelėje, bet ir interneto erdvėje“, – džiaugiasi S. Vanagas.
Vienu iš pagrindinių kriterijų renkant nugalėtoją buvo „AdWords Quality Score“ kriterijus, t. y. reklamos tinkamumas ir kokybė. Kuo jis didesnis, tuo labiau tikėtina, jog reklama sulauks daugiau vartotojų paspaudimų, o vieno paspaudimo kaina bus mažesnė. Kiti svarbūs rodikliai, leisiantys pasiekti aukštesnį „Quality Score“ rezultatą – jeigu reklamoje naudojamos „Google“ charakteristikos, o raktiniai žodžiai, kurie nurodomi „Google“ reklamoje, atitinka tuos, kurie yra įmonės interneto svetainėje.
„FCR Media“ šiemet pirmą kartą pateko ir tarp trijų geriausių nominacijoje „Aukščiausio klientų įvertinimo rinkimai“. Šioje nominacijoje įmonių veiklą tyrimo būdu vertino patys klientai.
S. Vanagas neabejoja, kad ateityje įmonė sieks aukščiausio apdovanojimo ir klientų vertinimo nominacijoje. Įmonių, kurios renkasi „FCR Media“ paslaugas, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vis daugėja.
„Šiuo metu reklamos paslaugas teikiame daugiau nei 500 įmonių. Jų skaičius per pastaruosius metus žymiai išaugo, nes interneto rinka tiek pagal apyvartą, tiek pagal perspektyvas nusileidžia tik televizijos rinkai. Iš konkrečių sričių išskirčiau transporto, turizmo, taksi paslaugas teikiančias įmones, taip pat daug reklamuojasi kavinės, restoranai, lėktuvų, keltų bilietus pardavinėjančios įmonės. Jeigu trumpai, „Google Adwords“ reklama domisi visi. Lengviau išvardinti sritis, kurios neskiria pinigų interneto reklamai“, – teigia „FCR Media“ įmonių grupės pardavimų ir rinkodaros direktorius.
„FCR Media Lietuva“ – oficialus „SVV Premium“ „Google Adwords“ reklamos platintojas. Įmonėje, įskaitant tris Baltijos šalis, „Google Adwords“ paslaugas kuria ir administruoja daugiau nei 30 darbuotojų.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...