2013 Lapkričio 19

Kovai prieš cigarečių kontrabandą – nacionalinė informacinė kampanija

veidas.lt


Lietuvoje cigarečių kontrabandos mastui išliekant antru didžiausiu Europoje ir vyriausybei užsibrėžus tikslą sustabdyti nelegalią prekybą tabako gaminiais, valstybė ir verslas pradėjo nacionalinę informacinę kampaniją, kurios tikslas – mažinti visuomenės toleranciją šešėlinei ekonomikai bei kontrabandinėms cigaretėms.

Visoje Lietuvoje prasidėjusios informacinės kampanijos metu siekiama atkreipti žmonių dėmesį, jog šalies gyventojai, prekiaujantys arba perkantys kontrabandines cigaretes, daro didžiulę žalą visai visuomenei ir valstybei: iš parduodamų kontrabandinių cigarečių lobsta organizuoti nusikaltėliai, dėl šios nelegalios veiklos nukenčia Lietuvos ekonomika bei legalus verslas, o nepilnamečiai gali lengvai įsigyti rūkalų.

“Kova su “šešėliu” yra vienas iš vyriausybės veiklos prioritetų. Akivaizdu, kad turime keisti visuomenės požiūrį ir informuoti žmones, jog kontrabanda ne tik daro didžiulę žalą valstybės finansams, bet skurdina kiekvieną Lietuvos žmogų bei padeda organizuotiems nusikaltėliams”, – sakė iniciatyvą palaikantis Lietuvos Respublikos Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius.

Premjeras A. Butkevičius pabrėžė esąs įsitikinęs, jog be verslo ir valdžios institucijų bendradarbiavimo sudėtinga tikėtis gerų rezultatų sprendžiant visuotines problemas.

Vieno iš informacinės kampanijos partnerių Viešosios įstaigos “Lietuva be šešėlio”  vadovo Kęstučio Kupšio nuomone, kol žmonės nesupras, kad prekiaudami bei pirkdami kontrabandines prekes kenkia sau bei artimiesiems, kovoti su “šešėliu” bus labai sunku.

“Gegužės mėnesį mūsų pradėta iniciatyva parodė, kad lyginant su “šešėline” alkoholio ar degalų prekyba, cigarečių kontrabanda yra opiausia problema šalyje. Laikausi ir laikysiuosi nuomonės, kad efektyviausia kovos prieš kontrabandą priemonė – švietimas. Todėl tikiu, kad ši kampanija ne tik informuos piliečius apie kontrabandos daromą žalą, bet ir padės sumažinti jų toleranciją Lietuvoje įsigalėjusiam “šešėliui” bei prisidės prie teigiamo valstybės institucijų vertinimo visuomenėje”, – apie kampanijos planus kalbėjo K. Kupšys.

“Kas trečia Lietuvoje surūkoma cigaretė yra kontrabandinė. Labai džiaugiamės galėdami prisidėti prie iniciatyvos ir esame dėkingi partneriams iš valstybės institucijų bei nevyriausybinio sektoriaus už jų pastangas kovojant prieš nelegalius rūkalus ir jų sukeliamas pasekmes”, – kampaniją komentavo Philip Morris Baltic korporatyvinių reikalų direktorius Gintautas Dirgėla.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...