2011 Birželio 21

Karelijoje – keleivinio lėktuvo katastrofa

BNS

Scanpix

Rusijos šiaurės vakaruose per tirštą rūką nukritus ir užsiliepsnojus keleiviniam lėktuvui, žuvo mažiausiai 44 žmonės, antradienį pranešė Nepaprastųjų situacijų ministerijos atstovė spaudai.

Orlaivis “Tupolev-134″, kuriuos skrido 52 žmonės, tarp jų devyni įgulos nariai, sudužo pirmadienį apie 23 val. 40 min. vietos (22 val. 40 min. Lietuvos) laiku šalia kelio, esančio už maždaug 1 kilometro nuo Besoveco oro uosto kilimo ir leidimosi tako.

Oro uostas yra Karelijos respublikos sostinės Petrozavodsko pakraštyje.

“Remiantis preliminariais duomenimis, žuvo 44 žmonės”, – telefonu sakė Nepaprastųjų situacijų ministerijos (NSM) atstovė spaudai Jelena Andrijanova.

“Aštuoni žmonės , tarp jų 10 metų vaikas, buvo sužeisti, septynių iš jų būklė labai sunki , vienos moters būklė vidutinio sunkumo “, – pridūrė ji.

Tarp žuvusių keleivių dauguma buvo Rusijos piliečiai, bet buvo ir vienas švedas. Tarp keleivių galbūt yra žinomas Rusijos futbolo teisėjas Vladimiras Petajus.

Vaizdo siužete, kurį įrašė įvykio liudininkas telefonu ir pateikė televizijai, matyti, kaip dega lėktuvo nuolaužos.

“Viskas liepsnojo”, – sakė televizijai mačiusysis, nenurodydamas savo pavardės.

Oro bendrovės “RusAir” lėktuvas Tu-134A-3 išskrido iš Maskvos 20 minučių vėluodamas 22 val. 30 min. Maskvos laiku ir turėjo atskristi į Karelijos sostinę nedaug laiko iki vidurnakčio.

Bendrovė “RusAir” sako, kad lėktuvas buvo visiškai tvarkingas.

Lėktuvas rengėsi tūpti esant sudėtingoms meteorologijos sąlygoms: aplink oro uostą ir jame buvo rūkas.

Pirminiais duomenimis, Petrozavodsko oro uoste galėjo išsijungti kilimo ir tūpimo tako šviesos indikatoriai. Petrozavodsko oro uostas galimų elektros tiekimo pertrūkių nekomentuoja.

Rusijos žiniasklaida cituoja Tarpvalstybinio aviacijos komiteto (MAK) pirmininko pavaduotojo Aleksejaus Morozovo žodžius, pasakytus antradienio rytą, kad Tu-134 rengiantis tūpti “išsijungė antžeminės lėktuvo tūpimo užtikrinimo priemonės”.

“Pagrindinis klausimas, kurį turi išsiaiškinti katastrofos priežasčių tyrimo komisija, kodėl Tu-134 pradėjo tūpti ne į kilimo ir tūpimo taką, o ant automobilių kelio”, – sakė “RusAir” atstovas agentūrai “Interfax”.

“Dėl kokių priežasčių įgula naudojosi gatvių apšvietimo žibintais automobilių kelyje, esančiame šalia aerodromo, kaip tūpimo orientyrais”, – pridūrė agentūros pašnekovas.

Rusijos prezidentas Dmitrijus Medvedevas balandį kritikavo šalies lėktuvus ir prastus oro saugumo rodiklius šalyje.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...