2011 Birželio 28

Išdalinti Kanų liūtai

veidas.lt

Scanpix

Šį šeštadienį pasibaigusio didžiausio pasaulyje tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai” („Cannes Lions“) metu trylikoje kategorijų apdovanoti geriausi pasaulio kūrybos darbai. Greta aukso, sidabro ir bronzos „Liūto“ trofėjų išdalinti ir „Grand Prix“ apdovanojimai bei specialios nominacijos. Festivalyje dalyvavo 9 tūkst. delegatų iš viso pasaulio, buvo pateikta daugiau nei 28,8 tūkst. darbų, iš jų 11 – iš Lietuvos.

Tiesioginės reklamos („Direct Lions“) kategorijoje įteikta 10 auksinių „Liūtų“, 15 sidabrinių ir 31 – bronzos. Tiesioginės reklamos ir Pardavimų skatinimo („Promo and Activation“) kategorijose „Grand Prix“ apdovanojimai pateko į vienas rankas – „BV McCann Erickson“ agentūrai iš Rumunijos. Rumunai „Grand Prix“ apdovanojimą pelnė, sugalvoję pardavimo skatinimo kampaniją tradiciniams saldainiams, pavadinimu RUM. Nuo seno visiems įprastą Rumunijos vėliavos spalvų popierėlį gamintojai pakeitė į puoštą JAV vėliavos motyvais. Dirbtinai sukeltas žmonių pasipiktinimas 124 proc. pakėlė prekės ženklo žinomumą ir 20 proc. išplėtė rinką.

"Veido" archyvas

Pirmą kartą „Grand Prix” apdovanojimą Spaudos reklamos („Press Lions“) kategorijoje pelnė kinai. Agentūra „JWT Shanghai” buvo pagerbta už „Heaven and Hell” kampaniją lagaminus gaminančiai bendrovei „Samsonite”. Šioje kategorijoje auksiniu „Liūto” trofėjumi apdovanoti 10 projektų, sidabriniu – 36, bronziniu – 52.

"Veido" archyvas
Dizaino kategorijoje („Design Lions“) „Grand Prix“ apdovanojimas įteiktas Jungtinių Amerikos valstijų (JAV) bendrovei „Digital Kitchen Chicago” už kampaniją, skirtą „The Cosmopolitan” Las Vegase. Be to, šioje kategorijoje įteikti dar 31 auksinių „Liūtų”, 27 sidabriniai ir 27 bronziniai.

"Veido" archyvas

Trečius metus apdovanojamoje Ryšių su visuomene („PR Lions“) kategorijoje įteikta 10 auksinių
trofėjų, 13 sidabrinių ir 15 bronzinių. Šioje kategorijoje „Grand Prix“ apdovanojimas atiteko Australijos
agentūrai „Clemenger BBDO Melbourne“ už „Break Up“ kampaniją nacionaliniam Australijos bankui.
Siekiant pakeisti visuomenės įsitikinimą, kad keturi didžiausi Australijos bankai veikia išvien, buvo sumanyta
kampanija, kuri žaismingai imitavo viešą nacionalinio Australijos banko pasitraukimą iš tik žmonių sąmonėje
egzistuojančios koalicijos.

Tuo tarpu Lauko reklamos („Outdoor Lions“) kategorijoje triumfavo „Droga5 New York”, pelniusi „Grand Prix” apdovanojimą už kampaniją „Decode Jay-Z with Bing“ – unikalų projektą, reklamuojantis paieškos sistemą „Bing“. Kol JAV JAY-Z gerbėjai ieškojo po miestą savo herojaus gyvenimo detalių, „Bing“ Facebook puslapio sekėjų skaičius paaugo 1 mln., 11,7 proc. padaugėjo besinaudojančiųjų paieškos sistema „Bing“, akcija sulaukė 1,1 milijardo paminėjimų pasaulio žiniasklaidoje. Iš viso Lauko reklamos kategorijoje įteikti 18 aukso apdovanojimų, 33 sidabro ir 67 bronzos.

Interneto reklamos („Cyber Lions“) kategorijoje įteikti net trys „Grand Prix” apdovanojimai. Juos pelnė „Google Creative Lab” už „The Wilderness Downtown“kampaniją, „R/GA New York“ – už „Pay with a Tweet“ bei „Wieden + Kennedy Portland“ už interaktyvią „Old Spice“ reklaminę akciją, kurios metu reklamos herojus gyvai bendravo su auditorija. Taip pat kategorijoje įteiktas 21 auksinis trofėjus, 15 sidabrinių ir 42 bronziniai.

"Veido" archyvas

9 „auksiniai liūtai“ buvo įteikti ir Radijo reklamos („Radio Lions“) kategorijoje, taip pat – 16 sidabrinių, 24 bronziniai. Kompetentinga žiuri nusprendė „Grand Prix“ apdovanojimą skirti „Net#work BBDO Johannesburg” Pietų Afrikos Respublikoje.

Festivalio metu išdalinta net 14 Žiniasklaidos planavimo („Media Lions“) auksinių „Liūtų”, 31 sidabrinis ir 38 bronziniai. Agentūrai „Cheil Worldwide Seoul” iš Pietų Korėjos atiteko Žiniasklaidos planavimo „Grand Prix” apdovanojimas už jų „Homeplus Subway Virtual Store” kampaniją prekybos tinklui „Tesco”. Korėjiečiams vis dažniau renkantis mažesnius prekybos centrus arčiau namų, o ne kelių aukštų supermarketą „Tesco“, buvo nuspręsta interaktyvias parduotuvės lentynas perkelti į kiekvieno korėjiečio kasdienybę – metro stotį. Nuskanavę mobiliuoju telefonu prekės kodą, jie galėjo apsipirkti pakeliui namo. Tokiu būdu 76 proc. padaugėjo naujų prekybos centro pirkėjų, o pardavimai pakilo 130 proc.

Šiemet pirmą kartą prestižinis Šv. Marko Liūtas („St. Mark Lion“) už ilgalaikį indėlį į kūrybą įteiktas serui John‘ui Hegarty, legendinės reklamos agentūros „Bartle Bogle Hegarty” įkūrėjui bei kūrybos vadovui.

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai”, birželio 19-25 d. vykęs Prancūzijoje, Kanuose, yra didžiausias tokio tipo renginys pasaulyje. Festivalio svečiai šiais metais galėjo apsilankyti net 57-iuose seminaruose, 20-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo pamokose, reklamos peržiūrose, parodose bei apdovanojimų ceremonijose. Festivalio

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...