2011 Vasario 09

Darbo rinka

Daugiausia darbo pasiūlymų – pardavimo vadybininkams

veidas.lt

Šiuo metu lengviausia darbą susirasti kvailifikuotiems pardavimo vadybininkams ir projektų vadovams.

Darbo skelbimų portalo “CV Market” rinkodaros direktorius Povilas Kytra pastebi, kad didesnės garsių prekių ženklų bendrovės vis dar randa kompetentingų darbuotojų, tuo tarpu smulkesniosios dažniausiai gauna paraiškas iš nekvalifikuotų kandidatų. “Prie tokios situacijos gerokai prisideda ir pastaruoju metu Lietuvoje besikuriančios didžiosios užsienio bendrovės. Jos samdo po 200–300 darbuotojų iškart savo paslaugų centrams ar kitoms veikloms”, – teigia P.Kytra ir čia pat suintriguoja pranešdamas, kad į Lietuvos rinką ateina dar viena tarptautinė korporacija – “Google”. Šiuo metu IT milžinė ieško vadovo Baltijos šalims.

Interneto personalo atrankos kompanijos “CV-Online” rinkodaros vadovė Rita Karavaitienė dabartinę situaciją darbo rinkoje vadina stagnacija. “Patyrę specialistai šiuo metu nelinkę keisti darbo vietos. Didžiausias judėjimas juntamas tarp nekvalifikuotų ar žemesnes pareigas einančių asmenų”, – teigia ji. “CV Online” tinklalapyje darbo skelbimų skaičius per praėjusius metus nuo 18 tūkst. išaugo iki 41 tūkst, tačiau iki 2008 m. lygio, kai darbo ieškantieji galėjo rinktis iš 58 tūkst. skelbimų, dar toloka.

Darbo birža sausio mėnesį siūlė 14,4 tūkst. darbo vietų. Nors šis skaičius atrodo lašas jūroje palyginti su 311,2 tūkst. registruotų bedarbių, visgi jis net 72,6 proc. didesnis nei pernai tokiu pačiu metu. Daugiausia darbo siūlymų dabar yra pardavėjams, vairuotojams, pardavimo vadybininkams, virėjams. Yra ir tokių darbo vietų, kurias užimti pasirengusių bedarbių – mažiau negu vietų. Pasiūlą viršija siuvėjų, betonuotojų, miškininkystės ir medienos ruošos darbuotojų, mėsininkų paklausa.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. as as rašo:

    Musu lietuviu vienadieniai verslininkai dirba viska atvirksciai. Jie nesitenkino pastoviu ir tolygiu firmos pletimusi, jiems masina turejo duoti 30-50 proc. pelno minimum. Kitaip sakant ne ilgiau kaip per du metus jie norejo ,kad nauja masina visiskai atsipirktu ir toliau nestu vien pelna. Todel buvo keiciamos ekspedicijos viena po kitos (kuri tik moka nors truputeli daugiau tai dienai) , daug kur uzsirekomendavo kaip nelabai patikimi vezejai is rytu saliu ir todel teko rankioti visokius atsitiktinius uzsakymus is internetiniu portalu. Vakarieciai jau atsisako toki krovini vezti,nes mato ,kad neuztenka laiko…tuomet ji stveria musiskiai. Musiskiu pozicija paprasta: cia truputi pajuodinsim ,ten pramonineje zonoje pavazinesime uzsideje magnetus ,jei niekas nepagaus ,tai gal ir suspesime ivykdyti uzsakyma. Jei kas-puse baudos nurasysime ant vairuotojo:-))) O paskui jau tik ziuri uz ka mazesnes baudos ir mazesne tikimybe papulti kontrolei. Galima sutrumpinti savaitini atstoju,gal kai tikrins nepasiziures pora savaiciu atgal, gal dar ka nors ir pan.
    Bet pati esme yra tame,kad ”juodas” vaziavimas atsiranda tik del vadybininku ir sefu nesigaudymo ,nekompetencijos ir nemokejimo skaiciuoti. Galu gale jiems ir sunku orientuotis,nes jie patys nera buve daznai uzsienyje,todel is ju galima isgirsti tokiu perliuku: padaryk atstoju prie issikrovimo Londono centre (kur nera kur stoveti) , ivaziuok i koki Hamburga ar Paryziu,nes tu juk turi dar 30 minuciu laiko ( jie neisivaizduoja miestu dydzio ir transporto kamsciu), padaryk savaitini atstoju anglijos nacionalinio kelio nemokamose ”kisenese” ( kur nera nei wc, nei duso), padaryk savaitini kokioj pramoninej zonoj,kur velgi tos pacios problemos (nera wc ,duso,vandens) ir panasiu perliuku. Visos bedos ir problemos transporte didziaja dalimi susidaro tik del vadybininku neismanymo. Del vairuotoju kaltes (gerimo ir pan.) manyciau,kad ne daugiau kaip 10 proc. nesusipratimu is viso skaiciaus butu kiska tonka..


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...