2013 Gruodžio 01

Bandymų stovyklą vainikavo Ž. Savicko pasiektas Guinnesso rekordas

veidas.lt

Sekmadienį Druskininkuose finišavo tradicinio, Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiamo konkurso „Metų automobilis 2014“ bandymų stovykla, kurios skambiausiuoju akordu tapo stipriausiojo pasaulyje žmogaus Žydrūno Savicko pasiektas GUINNESS WORLD RECORDS titulas.

Ž. Savickas į Druskininkus, į svetingai jį sutikusį „Medūnos“ viešbutį rengtis rekordo šturmui atvyko tiesiai iš Malaizijos, kur laimėjo čempionų lygos varžybų finalinį etapą. O sekmadienio vidurdienį stebint miniai žiūrovų ir gausybei televizijos kamerų jis įrašė dar vieną eilutę į GUINNESS WORLD RECORDS knygą, kurioje šalia stipruolio pavardės atsirado ir Druskininkų kurorto vardas.

Po kelių minučių specialiai į Lietuvą atvykęs tokius pasiekimus fiksuojančios Guinness World Records Limited oficialus atstovas Jackas Brockbankas įteikė Ž. Savickui sertifikatą apie pasiektą naują rekordą, kai jis per 32,9 sekundės patempė penkis metrus 12 standžiąja vilktimi sukabintų naujitėlaičių, Lietuvą ką tik pasiekusių „Nissan Note“ automobilių, kurių bendras svoris – 12 941 kilogramas.

„Visas veiksmas užtruko nepilnas 33 sekundes, tačiau šįsyk buvo tikrai nelengva. Regis, kad tokiam koncentruotam įvykiui teko ruoštis visą gyvenimą, ugdant jėgą ir ištvermę, tobulinant įgūdžius, – sakė Ž. Savickas.

Besidomintys stipruolio pasiekimais ko gero nepamiršo, kad Žydrūnas pernai toje pačioje kurorto T. Kostiuškos gatvėje buvo patempęs didesnę vilkstinę ir, suprantama, daugiau sveriančių automobilių, tačiau pernai šis stipruolio pasiekimas GUINNESS WORLD RECORDS knygoje savo eilutės nerado.

Tai atsitiko dėl dviejų priežasčių. Kaip paaiškino Guinness World Records Limited oficialus atstovas J. Brockbankas, jei fiksuotume bendrą velkamą svorį, tai kur kas daugiau sveria vilkikas ar lėktuvas, nekalbant jau apie lokomotyvą, kuriuos Ž. Savickas yra sėkmingai tempęs.

Antroji priežastis – negalima naudoti specialių, prie kelio dangos pritvirtintų kopėčių, kokios buvo naudojamos pernai ir kokios gerokai palengvina į rekordą užsimojusio pastangas.  Vienintelė galima pagalba – rankomis laikytis už virvių, tačiau kojomis galima spirtis tik į kelio dangą.

Šiemet buvo laikytąsi visų šių reikalavimų, ir rekordo gimimas niekam nebekėlė abejonių.

„Džiaugiuosi, kad stipruolis jau ne pirmą kartą bandymams renkasi „Nissan“ automobilius, – sakė „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys. – Džiugina ir tai, kad konkurse dalyvaujantis naujosios kartos „Nissan Note“ susilaukė tokio susidomėjimo, o bene daugiausia jį įdėmiau apžiūrėjusių domino naujoji „saugos skydo“ technologija, apjungianti tris pažangias sistemas, kurios veikia kaip išmanusis vairuotojo pagalbininkas, padedantis įvairiose situacijose priimti geriausius sprendimus. Sistemą sudaro išvažiavimo iš eismo juostos, „aklos matymo“ zonos įspėjančiosios ir judančių objektų aptikimo sistemos.

Konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentą Valdą Valiukevičių palankiai nuteikė ne tik sėkmingas bandymų stovyklos baigiamasis akordas, bet ir sklandus visų dešimties vertinimo komisijos narių darbas ir į Vilnių sugrįžtantys visi sveiki, be menkiausių įbrėžimų konkurse dalyvaujantys 35 automobiliai.

Trečiadienį, gruodžio 4 d. ERGO rūmuose vyksiančioje spaudos konferencijoje bus paskelbtas automobilių septynetukas, iš kurio vienas taps metų karaliumi. Kuris – paaiškės renginio baigiamajame vakare, pirmadienį, gruodžio 9 d., įvyksiančiame Litexpo rūmuose.

Konkurso spaudos centras – Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“ tel./faks: 8 (5) 230 57 25

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...