2011 Sausio 11

Verslas

“Audimo” tikslas – savas prekės ženklas

BNS

Stabilizavusi apyvartą ir susigrąžinusi generalinį direktorių bendrovė “Audimas” šiemet užsibrėžė tikslą padidinti eksporto pelningumą. Bendrovė sieks stiprinti savo prekės ženklą, nors kol kas didesnę eksporto dalį sudaro gamyba pagal kitų kompanijų užsakymus, rašo “Verslo žinios”.

“Į technologijas daug investavome 2007-2008 metais. Šiemet taip pat dėsime lėšų į naujai atsiradusias technologijas, bet prekės ženklo kūrimui ir mažmeninės prekybos koncepcijai numatyta pagrindinė investicijų dalis”, – teigė bendrovės valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Rimvydas Povilaitis.

Anot jo, šiemet pagrindinis tikslas – rasti patikimų partnerių, kurie už sukuriamą vertę gali mokėti daugiau, ir taip padidinti pelningumą užsienio rinkose.

Pernai per devynis mėnesius “Audimo” apyvarta buvo 34,8 mln. litų – kiek mažesnė nei 2009 metais. Ikimokestinis pelnas išaugo iki 3 mln. litų, o užpernai per tą patį laikotarpį bendrovė uždirbo 0,97 mln. litų.

“Pirmas ketvirtis buvo sunkus, traukėsi eksporto pajamos, buvome netekę dalies užsakymų užsienio rinkose. Tačiau atsisakėme mažai pelningų veiklos sričių ir produktų, radome naujų klientų ir antrą pusmetį padėtis iš esmės pagerėjo”, – teigė “Audimo” vadovas.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. milda milda rašo:

    matant ju parduotuviu isvaizda, nepanasu, kad kazka rimtai darys.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...