2011 Gegužės 23

Audi Q šeima pagausėjo

veidas.lt

"Veido" archyvas
"Veido" archyvas

Iš šono Q3 labai panašus į Q5, ypatingi galinė dalis

Bekelės Golfas su ištaigingu kostiumu? Šis apibūdinimas netinkamas. Nors naujasis Q3 modelis priklauso VW šeimai, tai tikras Audi – tą pajutome vos įsėdę.

VW dukterinei įmonei “Audi” Q3 modelis yra labai svarbus automobilis. Pardavimo vadybininkai tikisi, kad per metus bus pagaminama 80 000 vienetų Audi Q3. Manome, kad jie neklysta, nes miesto sąlygoms pritaikytas nedidelis kompaktiškas SUV automobilis turi būti populiarus. Kol kas Premium segmentui šių automobilių klasėje atstovavo tik mažasis BMW X1.

Audi Q3 ilgis -  4,39 m, tad jis 6 centimetrais trumpesnis, bet 5 cm aukšštesnis ir 3 cm platesnis už pagrindinį savo varžovą. Automobilio išvaizda be didelių netikėtumų: nepriekaištinga ir šalta elegancija būdinga ir kitiems “Audi” modeliams. Galinę dalį su integruotais į bagažinės dangtį žibintais Q3 paveldėjo išš didžiųjų Q5 ir Q7 brolių. Naujas akcentas – per visą automobilio perimetrą besidriekianti iškilusi briauna. Gamintojas ją vadina „tornado linija“ ir sako, kad ji vizualiai sumažina apvalainą automobilio galą. Bet Audi Q3 modeliui dietos tikrai neprireiks. Variklio gaubtas ir bagažinės dangtis pagaminti iš lengvojo aliuminioš,  tad bazinis modelis sveria mažiau nei 1500 kg.

Q3 bagažinė talpesnė už BMW X1

Q3 bagažinės skyrius talpina nuo 460 iki 1365 litrų, tuo tarpu “donaro” Tiguan bagažinės tūris yra nuo 470 iki 1510 litrų. Nulenkus galines sėdynes ir dėl aukštų lubų golfo amunicija telpa gana lengvai. Pagrindinių konkurentų dvikovos lemiamas momentas: BMW X1 bagažinė (nuo 420 iki 1350 litrų) mažesnė už Audi. Miuncheno atstovas gali pavydėti ir Audi prietaisų skydelio apdailos. Čia nerasi kieto plastiko, tad pirštų galiukai liečia tik minkštą paviršių. Visa salono įranga spinduliuoja aukščiausia kokybe.

Aukšta apdailos kokybė kainuoja

Liečiant prietaisų skydelį ar jungiant mygtukus supranti, kad taupyta nebuvo -  nuo 29 900 eurų Vokietijoje kainuojantis automobilis tikrai kokybiškas. Jo “dvynys” VW Tiguan nedaug pigesnis – Audi su 170 AG varikliu ir quattro pakaba už koncerno brolį kainuoja tik 2975 eurais daugiau. Nuo tada, kai VW koncernas savo modeliams ėmė naudoti universalią platformą ir tuos pačius detalių ir technologijų blokus, automobilių  techniniai skirtumai beveik išnyko.

Audi Q3 variklis, kaip ir Tiguan,  montuojamas skersai, tad lieka daugiau vietos salone. Abu automobiliai turi modelius su tradicine, 60 kg sveriančia visų varančiųjų ratų Haldex sistema, reguliuojamus amortizatorius (980 eurų), kurių darbo režimą galima pasirinkti. Modeliuose su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže S tronic yra galimybė įjungti ekonominį režimą: klimato kontrolės sistema dirba efektyviau, optimaliau nustatomas automatinis greičio palaikymas, kuris, esant reikalui, aktyvuoja riedėjimą laisva eiga.

Kol kas paskelbtos tik modelio su dyzeliniu 2.0 TDI 140 AG varikliu ir priekiniais varančiaisiais ratais degalų sąnaudos – 5,2 l/100 km. Tai reiškia, kad Audi Q3 sunaudoja tiek pat degalų, kiek ir BMW X1 xDrive18d su 143 AG varikliu. Lietuvoje modeliu planuojama prekiauti nuo rudens.

"Veido" archyvas

Tradicinis Audi prietaisų skydelis turi panašumų ir su A1 modeliu. Apdailai panaudotos kokybiškos medžiagos. Klimato kontrolės įrenginys siūlomas bazinėje įrangoje, automatinė klimato kontrolė papildomai kainuoja 550 eurų

Išvada

Q3 rinkoje pasirodė tinkamu laiku: greta Premium klasės 4,40 metrų ilgio BMW X1 dar yra pakankamai vietos ir antram žaidėjui. Tuo tarpu Tiguan, kitas Q3 varžovas, nuo Audi modelio labai skiriasi, tad Q3 negali būti laikomas tik padailintu VW variantu. O nuo vyresnių Q5 ir Q7 brolių jaunėlį skiria  pagarbus atstumas.

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...