2012 Balandžio 17

Akcijų metu kai kurios prekės paslepiamos

veidas.lt


Skaitytojai pastebi, kad prekybos centrams taikant nuolaidas visai konkrečių prekių grupei, iš lentynų tuo laikotarpiu dažnai dingsta brangesnės ir  populiaresnės prekės. Tarkime, neseniai prekybos tinkle “Maxima” su didele nuolaida buvo parduodamos lėlės, tačiau tarp jų kaip tik tą savaitę neliko itin populiarios, ne akcijos metu apie 90 Lt kainuojančios lėlės.

Tas pats pasakytina ir apie drabužiais prekiaujančias parduotuves, kuriose neretai paskelbus akciją visiems paltams, striukėms ar kelnėms iš apyvartos laikinai išimami patys populiariausi ir brangiausi gaminiai.
Kieno tai iniciatyva – prekybininkų, kuriems tiesiog neapsimoka su nuolaida parduoti tam tikrų prekių, o gal gamintojų bei tiekėjų, atsisakančių dalyvauti prekybos centro sumanytoje akcijoje?
Kaip aiškino prekybos tinklo “Rimi” atstovė spaudai Raminta Stanaitytė-Česnulienė, prieš taikant nuolaidą visai prekių grupei su gamintojais vyksta derybos. Tiek ji, tiek gamintojai pabrėžia, kad prievarta dalyvauti akcijoje niekas neverčiamas, ir jei gamintojai ar tiekėjai nesutinka, tuomet nuolaidą jų prekėms prekybos centras taiko savo sąskaita, bet, pasak prekybos tinklo atstovės, prekės iš apyvartos niekuomet nėra išimamos.
Kad prekės iš lentynų akcijų metu neišimamos, tikino ir prekybos centro “Iki” atstovas spaudai Valdas Lopeta.
Vis dėlto pasaulinė praktika rodo, kad asortimentas akcijų metu labai dažnai koreguojamas: populiarios prekės tada neparduodamos, o akcinių prekių kiekis paprastai būna labai ribotas. Štai kodėl prekybos centruose dažnai prie akcijomis pažymėtų lentynų tenka pamatyti užrašą “Labai atsiprašome, šiuo metu prekės neturime”.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...