2013 Spalio 28

„Ozo“ nuomininkų pardavimai augo 15 proc.

veidas.lt


Prognozės dėl IKEA ir H&M atidarymų trumpalaikės įtakos pasiteisino
Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ nuomininkų apyvarta per š.m. sausį – rugsėjį augo 15 proc. Panašiai, 14 proc., didėjo ir lankytojų skaičius. Didžiausias apyvartos augimas per šį laikotarpį fiksuotas vasarą – liepos mėnesį, o rugpjūtį srautus pakoregavęs rinkos naujokų – H&M ir IKEA atidarymas turėjo tik trumpalaikės įtakos „Ozo“ nuomininkų rezultatams. Tarp jų didžiausią augimą per tris pirmus š.m. ketvirčius pasiekė restoranai.
„Trečias šių metų ketvirtis prasidėjo iš tiesų ženkliu vartojimo augimu – jo proveržis buvo jaučiamas visoje mažmeninės prekybos rinkoje. Visada kryptingai stiprindami mūsų prekybos centro pozicijas ir tam pasiruošę iš anksto, žinojome, jog IKEA ir H&M atidarymai turės tik trumpalaikės įtakos mūsų rezultatams. Prognozės pasitvirtino, o kai kurios mūsų centre veikiančios namų apyvokos prekių ir drabužių parduotuvės jau kitą mėnesį po didžiųjų rinkos naujienų fiksavo žymiai ūgtelėjusius pardavimus“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.
Pasak jos, šiais metais „Ozas“ didžiausią dėmesį skyrė dviems nuomininkų segmentams – restoranams bei avalynės parduotuvėms, o naujausi rezultatai rodo, jog pastangos pasiteisino. „Tiek tarp restoranų, tiek tarp avalynės parduotuvių yra tokių prekės ženklų, kurių vienintelės prekybos vietos veikia būtent pas mus. Pavyzdžiui, neseniai duris atvėręs avalynės salonas „Gabor“. Taip pat šiuo metu turime didžiausią po vieno prekybos centro stogu veikiančių restoranų skaičių ir jis artimiausiu metu dar augs“, – sako Inga Navickaitė.
Jos teigimu, vertinant objektyviai – pagal apyvartą vienam kvadratiniam metrui, restoranai ir avalynės salonai patenka tarp labiausiai augusių nuomininkų segmentų. Per š.m. sausį – rugsėjį restoranų apyvarta, pagal šį rodiklį, augo 31 proc., avalynės – 18 proc. Į trejetuką taip pat patenka sveikatos ir grožio prekes bei paslaugas siūlantys nuomininkai – jų apyvarta augo 22  proc.
Planuojama, kad iki šių metų pabaigos prekybos ir pramogų centre „Ozas“ naujas ar po rekonstrukcijų parduotuves atvers 7 nuomininkai. Jų tarpe – pirmoji Lietuvoje koldūninė „2Bistro“ bei pirmoji „Crocs“ parduotuvė Vilniuje. Šiuo metu „Oze“ veikia šios avalynės prekybos sala.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Koks kriterijus Jums yra svarbiausias, renkantis partiją, už kurią balsuosite Seimo rinkimuose?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...