2011 Lapkričio 01

Viešojo transporto parkai traukiasi

veidas.lt

BFL

Nors šiuo metu Vilniuje kursuoja daugiau autobusų ir troleibusų nei pernai, sostinės viešojo transporto parkas, palyginti su prieškriziniu laikotarpiu, susitraukė apie 10 proc. „Viešuoju transportu žmonės dažniausiai važiuoja į darbą. Prasidėjus ekonominei krizei, pradėjo didėti nedarbas, tad ir klientų sumažėjo. Atsižvelgdami į tai, sumažinome ir autobusų, ir troleibusų skaičių“, – informuoja Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas.
Vidutinis miesto autobusų amžius Vilniuje dabar siekia 11, o troleibusų – 18 metų. „Apie 20 proc. troleibusų yra pakankamai nauji, tačiau kitų būklė tragiška“, – neslepia G.Bliuvas.
Mažėja viešojo transporto ir Kaune. „Užtenka pasižiūrėti į senų tvarkaraščių archyvą: prieš 15 metų troleibusai piko metu važinėjo kas 5–9 min., o dabar kas 8–15 min. ar dar rečiau“, – teigia vienas viešojo transporto tvarkaraščius pateikiančio tinklalapio „Maršrutai.lt“ autorių Julius Majauskas.
Traukiantis viešojo transporto parkui, šalies automobilių parkas išaugo daugiau nei tris kartus: nuo 0,53 mln. 1991-aisiais iki 1,76 mln. šiemet. Kaip rodo „Eurobarometro“ tyrimas, automobiliu į darbą ar mokslo įstaigą važiuoja 51 proc. vilniečių. Rygoje šis skaičius siekia 24 proc., Taline – 39 proc. Ten populiaresnis būtent viešasis transportas – juo važiuodami į darbą ar mokslo įstaigą naudojasi 60 proc. Rygos ir 51 proc. Talino gyventojų. Vilniuje viešuoju transportu besinaudojančių gyventojų – 34 proc.

Metai    Autobusų ir troleibusų skaičius Vilniuje
2007    559
2008    564
2009    505
2010    485
2011    505
Šaltinis: SĮ „Susisiekimo paslaugos“

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...