Lietuvos prekybos tinklai kiekvienais metais skelbia po keletą akcijų, per kurias šalies gyventojus apdalija milijonais nereikalingų daiktų, po poros mėnesių tampančių šiukšlėmis.
Kai kuriuos lietuviškus prekių ženklus savais jau laiko latviai ir estai, tačiau už Baltijos šalių ribos žinomas lietuviškas produktas – vis dar retas reiškinys.
Lietuvos prekybos tinklai kiekvienais metais skelbia po keletą akcijų, per kurias šalies gyventojus apdalija milijonais nereikalingų daiktų, po poros mėnesių tampančių šiukšlėmis.
Didžiausios šalies greitųjų kreditų bendrovės džiaugiasi stulbinamu pelno augimu, kokį kitose verslo šakose, bent jau legaliose, retai tepamatysi.
Nors milijardus litų kainuojantys vandentvarkos projektai leis sumažinti lauko tualetų skaičių, jie gresia ir papildomais rūpesčiais: prie nutiestų tinklų gyventojai jungiasi vangiai, tad išaugusios infrastruktūros aptarnavimo sąnaudos brangins vandenį, o jei nepakaks vartotojų – gali nebeveikti ir patys įrenginiai.
Vilniuje atidarytos pirmosios šalyje „Ralph Lauren“ ir „Hugo“ parduotuvė-parduotuvėje (ang. „shop in shop“) principu įrengtos prekybos vietos. Jos įkurtos sostinės prekybos ir pramogų centre „Ozas“ veikiančioje „Peek & Cloppenburg“. Iš viso joje šiuo metu parduotuvė-parduotuvėje principu jau prekiaujama 13 garsių prekės ženklų kolekcijomis, kurių prekybos vietų įrengimui skirta apie 300 000 eurų.
Paaiškėjus paskutiniams stojimo į aukštąsias mokyklas rezultatams – prasidėjo nekilnojamojo turto nuomos bumas. Studentai nori išsinuomoti pigius ir tvarkingus butus, kuriuose galėtų gyventi be šeimininkų.
Derlius šiemet neblogas, tad prognozuojama, kad 2013 m. Lietuvos žemės ūkio produkcijos eksportas bus tik nedaug mažesnis nei pernai. O pernai jis buvo iš tiesų didžiulis – net 14,6 mlrd. Lt. Tačiau gerais rezultatais pasigirti gali tik stambūs ūkiai, o smulkiesiems prognozuojamos gerokai liūdnesnės perspektyvos: esą visoje ES ūkiams laipsniškai stambėjant, ir Lietuvoje mažieji turi nedaug šansų prasigyventi.
Supaprastinus statybų tvarką į rinką jau sausį bus paleista gana daug žemės sklypų.
Pirmieji Lietuvos verslininkai, įsukę ir išplėtoję stambius verslus, jų valdymą pamažu perduoda savo įpėdiniams.
Okeaniniai konteinerių pervežimai turėtų atpigti, taigi P3 įkūrimas krovinių siuntėjams būtų gera naujiena. Tačiau smulkesni konteinerių plukdytojai gali būti išstumti iš rinkos.
Iki nustatyto termino – rugpjūčio 7 dienos – bankrutuojančio Ūkio banko kreditoriai pateikė 1550 finansinių reikalavimų, kurių vertė siekia 1,326 mlrd. litų.
Rugpjūtį Lietuvos mažmeninės prekybos rinką sukrės pasaulinių milžinių desantas: pirmoji eilėje – Švedijos baldininkė „Ikea“, toliau – drabužių mažmenininkas „Hennes & Mauritz“ (H&M). Ir tai dar ne viskas: veiklą Lietuvoje neseniai pradėjęs plėsis ir vaisių bei daržovių tinklas „Fresh Market“, o tolumoje dar boluoja ir Vokietijos mažų kainų lyderio „Lidl“ emblema.