2015 Liepos 09

UAB „Lelija“ sėkmę lemia aukštos kokybės produkcija

veidas.lt

Konkurencija drabužių gamybos ir pardavimo rinkoje yra milžiniška, tačiau UAB „Lelija“ jau ištisus dešimtmečius neapleidžia lyderės pozicijos – tai didžiausia ir moderniausia siuvimo įmonė Lietuvoje, kurios vardas žinomas ir užsienyje.

Milijoninės investicijos ir įdiegta moderni Japonijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Vokietijoje bei kitose Vakarų Europos šalyse pagaminta technologinė įranga užtikrina kokybiškos produkcijos gamybą ir nuolatinį įmonės apyvartos augimą. Įmonė pajėgi siūti įvairiausius viršutinius vyriškus ir moteriškus drabužius, kuriems gaminti reikia itin sudėtingų technologinių operacijų.

UAB „Lelija“ yra didžiausia drabužių siuvimo įmonė Lietuvoje, kuriai priklausantys siuvimo fabrikai veikia ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose: Rokiškyje, Molėtuose, Kupiškyje, Šeduvoje ir Širvintose. UAB „Lelija“ šiuo metu gali pasigirti  turinti 1062 darbo vietas. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikia 23 firminės „Lelijos“ prekės ženklo drabužių parduotuvės.

Stabiliai gerėjantys UAB „Lelija“ veiklos rezultatai rodo, kad įmonės produkcija vis labiau įsitvirtina tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose. 2014 metai tikrai džiugino: produkcijos pardavimas firminėse parduotuvėse augo 19 proc., o visa apyvarta nuo 2012 m. kasmet stabiliai padidėja 2–4 proc.. Šiais metais jau skaičiuojamas 10 proc. augimas, lyginant rezultatus su atitinkamu 2014 m. laikotarpiu.

Nors UAB „Lelija“ drabužių Lietuvoje kasmet parduodama vis daugiau, didžiausią dalį produkcijos įmonė eksportuoja į užsienio šalis. „Šiuo metu 76 proc. įmonės pasiūtų drabužių eksportuojama į Vakarų Europos šalis: Vokietiją, Švediją, Jungtinę Karalystę…“ – teigė savaitraščio „Veidas“ kalbinta UAB „Lelija“ ekonomikos direktorė Nijolė Markevičienė.

Pasiekti tokius rezultatus įmonei pavyko stabiliai investuojant į gamybos proceso modernizavimą. Didžiulė dalis gamybos proceso automatizuota, kad kuo mažiau darbo būtų atliekama rankomis. „Sunku konkuruoti su Vakarų valstybių įmonėmis, kurių prekybos struktūroms didžiulę įtaką daro pigi trečiųjų šalių darbo jėga. Be to, Lietuvoje mokesčių našta verslui yra viena didžiausių Europos Sąjungoje, todėl esame priversti nuolat investuoti į inovacijas, kad būtų galima piginti gamybos sąnaudas, kurių 60 proc. sudaro darbuotojų atlyginimai“, – aiškino UAB „Lelija“ vyriausioji finansininkė Gražina Žliobaitė.

Inovacijų diegimas prisideda ir prie drabužių kokybės gerinimo. Įmonėje naudojami specialiai UAB „Lelija“ produkcijai pritaikyti įrenginiai. „Perkame tik aukštos kokybės įrenginius iš pasaulyje pripažintų gamintojų, tokių kaip „Gerber Technology“, „Veit“, „Dürkopp Adler“, „Pfaff“, „Brother“, „Juki“, „Strobel“, „Eton“, „AMF Reece“, „Tajima“. Galima sakyti, panaudojame apie 90 proc. naujos sukurtos įrangos, skirtos drabužių siuvimo pramonei. Mūsų įmonės tikslas – kuo didesnė gamybos automatizacija ir modernizacija“, – apie inovacijų diegimą UAB „Lelija“ fabrikuose pasakojo įmonės technikos direktorius Zbignevas Buinickis.

Gamybos procesas – sudėtingas ir kruopštus, visi drabužių modeliai kuriami pasitelkus įvairias kompiuterines programas. Visų pirma modeliai konstruojami ir pasiuvami įmonės eksperimentiniame bare. Jiems modeliuoti skiriamas didžiulis dėmesys. Šį kūrybinį darbą atlieka profesionali dizainerių grupė kartu su konstruktoriais. Per metus sukuriama apie 300 naujų modelių. „Drabužius kuria patyrę dizaineriai, kurie stebi, kad drabužis būtų patogus, pritaikytas lietuviams būdingai išvaizdai: figūrai, ūgiui, dydžiui, apimtims. Nauji modeliai pereina kruopštų bandomąjį procesą ir tik patvirtinti patenka į masinę gamyba, o galiausiai – ir į pirkėjų rankas“, – gamybos proceso subtilybes vardijo UAB „Lelija“ generalinė direktorė Genė Zaveckienė.

Daug dėmesio UAB „Lelija“ skiria ir audinių atrankai. Drabužiai siuvami tik iš natūralių nesiglamžančių arba beveik nesiglamžančių, dažnai ekologiškų audinių, kurie yra funkcionalūs, gerai išlaiko formą, yra maloniai lengvi, žiemą – šilti, o vasarą – vėsūs. Įmonė perka ne vien tik kokybiškiausius lietuviškus audinius, bet ir pagamintus Prancūzijoje, Italijoje, Vokietijoje, Portugalijoje, Turkijoje. Dėl didelės medžiagų įvairovės dizaineriai gali kūrybiškai panaudoti spalvas ir faktūras, reaguoti į naujoves bei stilingai suderinti vyriškų ir moteriškų drabužių komplektus.

Žinoma, bene didžiausią indėlį į kokybiškos produkcijos gamybą, UAB „Lelija“ generalinės direktorės teigimu, įdeda kvalifikuoti darbuotojai. Pasak G.Zaveckienės, įmonės siuvimo specialistai yra didžiulis bendrovės turtas, nes labai svarbu, kad didelėje įmonėje dirbtų darbščių ir patikimų žmonių kolektyvas, visuomet įvykdantis prisiimtus įsipareigojimus.

„Didžiausia problema ta, kad Lietuvoje trūksta gerai parengtų darbuotojų, turinčių ilgametę ir įvairiapusę patirtį, gerai išmanančių įvairias siuvimo technologijas, modernių įrenginių veikimą. Kaip tik todėl įmonėje skiriama daug dėmesio darbuotojų apmokymams. Dalijamės sukaupta patirtimi ir galime užtikrinti, kad visose įmonės veiklos srityse dirba aukščiausios kvalifikacijos darbuotojai. Ne paslaptis, kad UAB „Lelija“  darbuotojai yra labai paklausūs darbo rinkoje, daugelis siuvimo įmonių netgi siekia persivilioti mūsų siuvėjas, nes žino, kad savo darbą jos atlieka itin kokybiškai“, – apie didžiausią įmonės turtą – darbuotojus kalbėjo G.Zaveckienė.

UAB „Lelija“ siuvamų drabužių modelių pasirinkimas šiandien didžiulis. Firminėse  „Lelijos“ prekės ženklo parduotuvėse galima rasti paltų, lietpalčių, kostiumų, striukių, švarkų, suknelių, liemenių, sijonų, kelnių, marškinių, palaidinių, kaklaraiščių ir daugelį kitos produkcijos. Be produkcijos parduotuvėms, įmonė siuva ir drabužius muzikantams, sportininkams, vykdo valstybinius užsakymus, siuva mokyklines uniformas. Vis dėlto didžiąją asortimento dalį sudaro vyriški drabužiai. Tai pagrindinė produkcija, užtikrinanti išsikovotas pozicijas rinkoje, šiais gaminiais įmonė seniai garsėja ir pelnytai didžiuojasi.

Nemaža dalis visų įmonėje siuvamų drabužių yra skirti rengtis laisvalaikiu, nešioti darbe ar pasipuošti šventėms. Pagrindinę įmonės produkcijos dalį sudaro naujoviški klasikinio stiliaus drabužiai, skirti šiuolaikiniams energingiems žmonėms, kuriems svarbu kiekvieną dieną darbovietėje, verslo kelionėje ar kviestiniuose vakarėliuose atrodyti elegantiškai, stilingai, jaustis patogiai, žinoti, kad gražiai gulantis drabužis dar yra ir praktiškas, nereikalaujantis daug priežiūros. Pagaminamos produkcijos asortimento įvairovė – didžiulė, todėl „Lelijos“ klientai yra įvairaus amžiaus. „Lelijos“ parduotuvėse jie randa didžiausią klasikinių drabužių pasiūlą.

Į UAB „Lelija“ prekybos tinklui priklausančias parduotuves drabužių įsigyti ateina ne tik lietuviai, bet ir svečiai iš užsienio. Apsipirkti čia patogu, nes vienoje vietoje galima lengvai ir greitai sukomplektuoti savo garderobą iš puikiai tarpusavyje derančių drabužių, kartu pasirinkti tinkamų aksesuarų. Klientai, abejojantys savo pasirinkimu ar kompetencija, „Lelijos“ parduotuvėse visada sulaukia kvalifikuotos konsultacijos ir naudingų praktiškų patarimų.

Įmonės klientai labiausiai vertina kainos ir kokybės santykį bei platų drabužių modelių asortimentą. „Mūsų privalumas – puikus kainos ir kokybės santykis, be to, mūsų klientai yra lojalūs, nes įsigytas drabužis jų nenuvilia. Lietuviai vis labiau linkę investuoti į kokybišką brangesnį drabužį, kuriuo galės džiaugtis ilgiau“, –  klientų įvertinimu džiaugiasi keletą dešimtmečių bendrovei vadovaujanti G.Zaveckienė.

Įsibėgėjus vasaros sezonui „Lelijos“ parduotuvėse galima rasti šiam metų laikui pritaikytų drabužių. UAB „Lelija“, atsižvelgdama į vasaros sezono tendencijas, gali pasiūlyti didžiulį proginių drabužių asortimentą.

Vasarą labai svarbu dėvėti drabužius iš kokybiško natūralaus audinio, kuris leidžia odai kvėpuoti. „Lelijos“ parduotuvėse  galima rasti gausų klasikinių drabužių iš lino asortimentą. Klasikiniai modeliai, pasiūti iš kokybiško lino, leidžia vasaros sezono metu biure ar atostogaujant jaustis patogiai ir kartu atrodyti gražiai bei stilingai.

 

Justina Kariniauskaitė

 

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...