2011 Sausio 05

Verslas

Reklamos pernai daugėjo

BNS

Lietuvoje reklamos apimtys pernai sausio-lapkričio mėnesiais augo televizijoje, radijuje ir kino teatruose, o daugiausiai jos užsakė konkuruojantys mobiliojo ryšio tiekėjai “Omnitel” ir “Tele2″.

Žiniasklaidos auditorijos tyrimų bei reklamos monitoringo bendrovės “SIC Gallup Media” (“TNS LT”) duomenimis, pernai per vienuolika mėnesių, palyginti su 2009-ųjų sausiu-lapkričiu, televizijoje reklamos apimtys išaugo 21 proc. iki 20,365 mln. sekundžių.

Radijo stotys 2010-aisiais sausį-lapkritį transliavo 3,943 mln. sekundžių reklamos – 9,8 proc. daugiau nei per 2009-ųjų vienuolika mėnesių.

2010-aisiais metais sausio-lapkričio mėnesiais, internetas pernai per vienuolika mėnesių surinko 32,5 proc. daugiau reklamos negu tuo pat metu 2009-aisiais.

Palyginamu laikotarpiu 166 proc. daugiau reklaminių klipų transliuota kine, nes išaugo kino teatrų skaičius ir atidarytos 3D kino salės.

Prekybos centruose ir degalinėse esančiuose ekranuose vaizdo reklamos apimtis augo 23,4 procento. Per sausį-lapkritį ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota kiek daugiau negu 55 tūkst. reklaminių lipdukų – 1,8 proc. daugiau nei per vienuolika mėnesių 2009-aisiais.

Spaudoje reklamos apimtys palyginamu metu krito. Sausio-lapkričio mėnesiais laikraščiuose reklamos plotas sumažėjo 6,6 proc., žurnaluose – 4 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta atitinkamai 17,371 mln., žurnaluose – 6,082 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.

Tuo tarpu Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas palyginamu metu smuktelėjo 0,4 procento.

Lauko video reklamos “Actual City Media” vaizdo ekranuose buvo transliuota 5,244 mln. sekundžių reklamos – 2,6 proc. mažiau.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...