2014 Kovo 20

Poilsiautojas gali skųstis oru, bet ne aptarnavimu

veidas.lt

Kelionių organizatoriai prognozuoja: šiemet vasaros sezonas turizmo sektoriuje bus kaip niekad intensyvus. Didžiausias šalies kelionių organizatorius „Tez Tour“ skelbia pardavęs jau 60 proc. visų vasaros kelionių. Esant tokiam susidomėjimui kelionėmis bei didėjant jų paklausai, didinamos programos, papildomai investuojama į turistus aptarnaujantį personalą – renkama didesnė komanda.

Neseniai baigėsi „Tez Tour“ surengta pustrečio mėnesio vykusi kelionių vadovų ir jų asistentų  atranka bei mokymai. Rezultatas – dar didesnis kvalifikuotų specialistų būrys, užtikrinsiantis kokybišką lietuvių poilsį svečiose šalyse. „Nes poilsiautojas gali skųstis netikėtai iškritusiu lietučiu, bet tik ne aptarnavimu“, – įsitikinęs Ričardas Nosevičius, „Tez Tour“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas.
Kelionių vadovų ir jų asistentų atrankoje dalyvavo apie 300 kandidatų iš visos Lietuvos. Dalis jų pretendavo į kelionių vadovo poziciją. Kita dalis – praktiką atlikti norintys studentai. Atrankose dalyvavo studentai iš 9 turizmo sektoriaus specialistus ruošiančios šalies mokyklų. 2014 m. vasaros sezonui daugiausia praktikantų priimta iš Vilniaus kolegijos – jie talkins patyrusiems „Tez Tour“ komandos kelionių vadovams Turkijos, Bulgarijos, Kretos, Rodo ir Kipro kurortuose.

„Su mūsų socialiniu partneriu „Tez Tour“ bendradarbiaujame jau nebe pirmus metus. Ši draugystė turizmo vadybą studijuojantiems studentams yra neįkainojama, nes tie, kurie pereina itin griežtas „Tez Tour“ atrankas-mokymus, turi galimybę atlikti praktiką užsienio kurortuose, per patį turistinio sezono įkarštį”, – sakė Alina Katunian, Verslo vadybos fakulteto Turizmo katedros dėstytoja.
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimu nuolat besirūpinantis kelionių organizatorius jau daug metų investuoja į kelionių vadovus. „Rengdami kelionių vadovų atrankas bei mokymus, sistemingai stipriname patyrusią „Tez Tour“ kelionių vadovų komandą bei taip užsitikriname, kad mūsų klientais rūpinasi geriausi šalies specialistai, – sakė R. Nosevičius. – Matome, kad šios investicijos pasiteisina – sugrįžta geru ir labai geru mūsų poilsiautojų aptarnavimu“.
2013 m. pabaigoje viešosios nuomonės tyrimų kompanijos „Spinter tyrimai“ apklausos duomenimis, didelė dalis poilsiautojų „Tez Tour“ kompaniją sieja būtent su geru kelionių vadovų darbu. Vidiniais „Tez Tour“ duomenimis, kelione liko patenkinti 99,4 proc. poilsiautojų.
„Daugelyje šalių turime lietuviškai, rusiškai, angliškai kalbančių gidų, – pastebėjo R. Nosevičius. – Galimybė susikalbėti užsienyje gimtąja kalba – didžiulis kelionės palengvinimas ir komfortas mūsų poilsiautojams“. Kelionių vadovų atrankos metu viena iš užduočių buvo savarankiškai pasirengti ir pravesti ekskursiją po Vilnių, o klausantieji būsimąjį gidą galėjo stabdyti bet kuriuo metu ir „perjungti“ kitą kalbą, pvz., anglų arba rusų. Ekskursijomis susidomėjo ir jų pasiklausė ir pro šalį skubėję vilniečiai.
Tuo tarpu Vilniaus verslo kolegijos atstovė A. Katunian pastebėjo, kad praktiką atlikusius studentus jau praktiškai galima vadinti turizmo sektoriaus specialistais: „Turizmas yra tokia sritis, kurią studentas būtinai turi išbandyti tikrovėje. O po 3-6 mėnesius trukusios praktikos, ir dar svečioje šalyje, sugrįžęs studentas jau būna apsisprendęs, dirbs jis šioje srityje ar ne. Išties tokios praktikos – ne atostogos, o sunkus darbas, tačiau įgyjama neįkainojamos patirties, susipažįstama su verslo infrastruktūra, pamatoma, ką reiškia dirbti su poilsiautojais, agentūrų, kelionių organizatorių, viešbučių darbuotojais“.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...