2012 Spalio 19

Į naujos koncepcijos parduotuves „Sportland“ investavo 2,4 mln. litų

veidas.lt


Šeštadienį Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre atidaroma naujos koncepcijos „Sportland“ parduotuvė. Ji prisijungs prie šiais metais Baltijos šalyse atnaujintų sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvių tinklo „Sportland“ parduotuvių. 2012 m. į atsinaujinimą jau investavęs 2,4 mln. Lt, prekybos tinklas „Sportland“ planuoja atnaujinti visas savo parduotuves bei keisti jų formatą.

„Naujosios koncepcijos parduotuvės pasižymi didele, išgryninta erdve, kurioje aiškiai atskirtos aprangos ir avalynės zonos, vyrams, moterims bei vaikams skirtos prekės, aktyvaus laisvalaikio zona, platesniais įėjimais, – sako „Sportland LT“ generalinis direktorius Vladas Korsakovas. – Naujosiose parduotuvėse pirkėjui lengviau rasti prekes, atpažinti jų paskirtį.“

„Sportland LT“ generalinis direktorius Vladas Korsakovas pastebi, kad investicijos į naujos koncepcijos parduotuves pasiteisina – per devynis šių metų mėnesius Baltijos šalyse prekybos apyvarta bendrai augo 15 proc. palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. „Sporto ir laisvalaikio prekių rinką teigiamai veika žmonių mąstymo kaita – pamažu pradedama suprasti, kad dabartiniame greitai besikeičiančiame ir virtualių atrakcijų kupiname pasaulyje sveikata ir gera savijauta yra būtinybė, norint, kad išsikelti gyvenimo bei karjeros tikslai būtų sėkmingai pasiekti. Vis dažniau vadovaujamasi principu „sveikame kūne sveika siela“, tad aktyviai lankomasi sporto klubuose, dalyvaujama masiniuose sporto populiarinimo renginiuose, – pastebi V. Korskovas. – Tėvai jau rūpinasi ne tik vaikų mokslais, parduotuvėse ieško ne tik naujų drabužių ar planšetinio kompiuterio, bet vis dažniau siekia ugdyti kuo įvairiapusiškesnes atžalas, todėl stengiasi jau nuo mažens ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius“.

Sparti technologijų raida veikia vartotojų mąstymą – dalis pirkėjų persikelia į internetinę erdvę. Vis dėlto apsipirkimas tradicinėse prekybos vietose išlieka populiarus: pirkėjai dažnai renkasi prekybos salonus dėl galimybės gauti daugiau vaizdo informacijos, gyvai apžiūrėti mėgstamų prekės ženklų produktus. V. Korsakovo teigimu, tiek elektroninėse parduotuvėse, tiek tradicinėse prekybos erdvėse besilankatys žmonės skiriasi nuo ankstesnių vartotojų: „Dabartiniai pirkėjai pasižymi aukštesne kompetencija, išsilavinimu, tad pirkimo metu turi aukštesnius lūkesčius nei anksčiau“. Per dieną „Sportland“ tinklo valdomose parduotuvėse apsilanko apie 11-12 tūkst. lankytojų, o per metus jų skaičius siekia apie 4-5 mln. Visų Baltijos šalių mastu iki 2012 m. pabaigos tikimasi sulaukti 16 mln. lankytojų.

„Sportland“ – tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas, atstovaujantis tokiems pasauliniams prekių ženklams kaip „Nike“, „Adidas“, „Puma“, „Converse“, „O’neil“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „The North Face” ir kt. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvių, iš jų Lietuvoje – 12. 2012 m. pagal naują koncepciją atnaujintos parduotvės Talino „Viru“, Rygos „Alfa“ prekybos centruose bei atidaryta nauja „Timberland“ parduotuvė –  Kauno „Akropolyje“.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...