2011 Vasario 08

Užsienis

Britų žurnalisto išsiuntimas – smūgis Rusijos įvaizdžiui

BNS

Maskvos Helsinkio grupės (MHG) vadovė Liudmila Aleksejeva pasipiktinusi, kad iš Rusijos buvo išsiųstas Didžiosios Britanijos laikraščio “The Guardian” žurnalistas Luke`as Hardingas (Lukas Hardingas).

“Tai ne tik spaudimas žodžio laisvei, bet ir smūgis šalies įvaizdžiui. Mes norime į Pasaulinę prekybos organizaciją, į Europą, bet tuo pačiu metu neįsileidžiame žurnalistų”, – sakė L.Aleksejeva interviu agentūrai “Interfax” antradienį.

Ji pažymėjo, kad “tai labai apmaudus ir nerimą keliantis faktas”.

“Kodėl jo neįleido į šalį? Argi jis šnipas? Tegu paaiškina. Bet nieko nepaaiškina”, – sakė L.Aleksejeva.

Britanijos pareigūnams kol kas nepavyko išsiaiškinti, kodėl dienraščio “The Guardina” žurnalistas išsiųstas iš Rusijos, praneša Vakarų žiniasklaidos priemonės.

“The Wall Street Journal” duomenimis, britų užsienio reikalų sekretorius Williamas Hague`as (Viljamas Heigas) iškėlė šį klausimą, kalbėdamasis telefonu su savo kolega Rusijoje Sergejumi Lavrovu, bet negavo paaiškinimų.

“Mes kreipėmės į Rusijos užsienio reikalų ministeriją, prašydami paaiškinti šį sprendimą. Dabar mes laukiame atsakymo”, – nurodė Didžiosios Britanijos URM atstovas.

“The Guardian” savo tinklalapyje rašo, jog, “iš viso sprendžiant, Sergejus Lavrovas negalėjo paaiškinti to, kas įvyko, ir pažadėjo išnagrinėti šį klausimą”.

Kaip jau buvo pranešta, “The Guardian” žurnalistas L.Hardingas praėjusį savaitgalį sugrįžo į Rusiją, bet patikrinus pasą jam buvo uždrausta likti šalyje. Jis buvo išsiųstas atgal į Didžiąją Britaniją pirmuoju lėktuvu.

“Hardingui nebuvo paaiškintos, kokios sprendimo priežastys. Federalinės pasienio tarnybos darbuotojas pranešė jam: “Jums Rusija uždaryta”, – rašo “The Guardian”.

Laikraštis pažymi, kad L.Hardingas veikiausiai yra pirmasis britų žurnalistas, išsiųstas i Rusijos nuo tada, kai baigėsi Šaltasis karas.

Radijas “Echo Moskvy” primena, kad pastaraisiais mėnesiais L.Hardingas aktyviai dalyvavo skelbiant laikraštyje “The Guardian” tinklalapio “Wikileaks” paviešintą diplomatų susirašinėjimą, taip pat ir apie Rusiją, jos vadovybę bei verslą.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. Anonimas Anonimas rašo:

    Nepriklausomi Rusijos žiniasklaidos leidiniai ir rašo,kad išsiųstas už tai,jog rinko medžiagą apie Putino gaujos įvykdytus valstybės turto grobimus.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...