2013 Rugsėjo 19

Gyventojai banką internetu vis dažniau pasiekia tiesiai iš savo mobiliojo telefono

veidas.lt

Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojai prie banko internete vis dažniau jungiasi tiesiai iš savo mobiliojo telefono – rodo SEB bankų Baltijos šalyse statistika. Vis dėlto estai kol kas smarkiai lenkia lietuvius ir latvius – mobiliuoju telefonu prie banko internete jungiasi kas šeštas Estijos, kas penkioliktas Latvijos ir kas dvidešimtas Lietuvos gyventojas, besinaudojantis SEB elektroninės bankininkystės sistema. Tuo pačiu laikotarpiu pernai mobiliuoju telefonu prie banko internetu jungėsi vienas iš keturiolikos estų, vienas iš penkiolikos latvių ir vienas iš trisdešimties lietuvių.

„Mobilieji telefonai sparčiai tobulėja, vis daugiau Baltijos šalių gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais, planšetiniais kompiuteriais. Todėl bankai taip pat nuolatos ieško būdų, kaip patobulinti mobiliesiems įrenginiams skirtas banko paslaugų internetu versijas, kad banko paslaugomis būtų galima naudotis kuo paprasčiau ir greičiau“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Nuo 2011 metų vidurio, kai buvo atnaujinta SEB banko Lietuvoje mobilioji banko paslaugų internetu svetainė, prisijungimo prie jos ir atliekamų operacijų skaičius kiekvieną mėnesį didėja maždaug po 8 proc., o naujų vartotojų – po 4 procentus.

SEB bankas Lietuvoje šių metų rugpjūčio mėnesį atnaujino mobiliesiems įrenginiams skirtos banko paslaugų internetu svetainės dizainą, įdiegė technologinių naujovių. Nuo šiol vartotojai, besinaudojantys SEB mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, gali matyti daugiau informacijos, susijusios su asmeniniais finansais, pavyzdžiui, iš karto galima matyti ne tik sąskaitų likučius, bet ir naujausias atliktas sąskaitų operacijas. Atskirai pateikiama informacija apie mokėjimo korteles: visų turimų kortelių sąrašas, kortelių sąskaitų likučiai, operacijų išrašai. Vartotojai tiesiai iš šios svetainės gali išsiųsti bankui užklausą apie banko teikiamas paslaugas ar kitais klausimais. Daugelis pakeitimų yra svarbūs ir verslo klientams, pavyzdžiui, įmonės, naudodamos mobiliuosius telefonus, gali patvirtinti parengtus mokėjimo nurodymus.

Pirmąją mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę SEB bankas Lietuvoje pristatė 2006 metais. 2011 metais buvo pristatyta ir išmaniųjų mobiliųjų telefonų turėtojams skirta speciali SEB banko paslaugų internetu programėlė.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...