2017 Sausio 11

MERO RINKIMAI

„Veido“ merų reitingas: komercija neturi įtakos rinkimams

veidas.lt

Geriausio mero apdovanojimas

Šiomis dienomis socialiniuose tinkluose kilo šurmulys dėl savaitraščio „Veidas“ laiško savivaldybėms interpretacijos.

 

„Veidas“ geriausių Lietuvos merų rinkimus organizuoja jau devintus metus, tad ir redakcijos rinkodaros padalinys jau tiek pat metų siunčia pasiūlymus savivaldybėms šalia žurnalistų rengiamo projekto publikuoti reklaminius tekstus.

Kadangi socialinius tinklus pasiekė tik reklamos pasiūlymo fragmentas (savivaldybių atstovams siunčiamas pasiūlymas balsuoti už, jų nuomone, pažangiausius merus paviešintas nebuvo), norime pranešti dvi žinias.

Pirma. Kaip nurodyta ir savivaldybėms išsiųstame projekto pristatyme, geriausi merai renkami remiantis objektyvia informacija pagal du pagrindinius rodiklius: pagal apklausos, kurioje respondentai (savivaldybių merai, administracijų direktoriai, valstybės institucijų vadovai, nevyriausybinių, verslo organizacijų vadovai ir kt.) patys įvardija, jų nuomone, pažangiausius merus,ir pagal pagal Lietuvos savivaldybių reitingų rezultatus, rodančius svarbiausius savivaldybių veiklos rodiklius.

Antra. Reitingui jokios įtakos nedaro „Veido“ rinkodaros skyrius, kuris į šį teminį „Veido“ numerį siekia pritraukti reklamos.

Tai įprasta žiniasklaidos praktika: nušviečiant tam tikrą temą reklamos užsakovams siūloma pirkti leidinyje plotą, kuriame būtų publikuojama apmokėta ir užsakymo numeriu pažymėta viešųjų ryšių medžiaga. „Veide“ spausdinama reklama niekaip neveikia nei Merų reitingo sudarymo, nei kitų specialiųjų projektų eigos.

Taigi socialiniuose tinkluose buvo paskelbtas būtent komercinis pasiūlymas, kuris buvo klaidingai interpretuotas kaip raginimas daryti įtaką reitingo rezultatams.

Priešingai, greta kvietimo pareikšti nuomonę apie savo kolegas, atskiru laišku savivaldybėms buvo pranešta, kad jos gali pirkti viešinimo paslaugas, niekaip nesusijusias su reitingo dalimi. Savivaldybėms siųstame komerciniame pasiūlyme nėra užsimenama apie galimybę nusipirkti vietą reitinge mainais už reklamą.

Nutylėjusieji, kad toks komercinis pasiūlymas nėra Merų reitingo projekto dalis, o vien kvietimas publikuoti reklamą konkrečiai temai paskirtame „Veido“ numeryje, arba nesuprato „Veido“ pasiūlymo esmės, arba siekė iškreipti jo turinį.

 

„Veido“ redakcija

 

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...