2011 Gegužės 13

„Apple“ – vertingiausias pasaulio prekės ženklas

veidas.lt

BFL

Dėl išaugusių „iPhone“ ir „iPad’ pardavimų korporacija „Apple“ aplenkė ketverius metus pirmavusią interneto paieškos bendrovę „Google“ ir tapo vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje, praneša „RIA Novosti“.

Prekių ženklų agentūros „Millward Brown“ kasmečio tyrimo „BrandZ“ rezultatai parodė, kad „Apple“ prekės ženklo vertė išaugo 84 proc. ir siekė 153,3 mlrd. JAV dolerių. O štai „Google“ prekės ženklo vertė smuktelėjo 2 proc. ir siekė 111,5 mlrd. JAV dolerių. „Google“ teko tenkintis antrąja sąrašo vieta.

Šių metų sąraše dominavo technologijų ir telekomunikacijų bendrovės, IBM užėmė 3-iąją, „Microsoft“ – 5-ąją, AT&T – 7-ąją, o „China Mobile“ – 9-ąją vietą.

Socialinis tinklapis „Facebook“ taip pat pateko į vertingiausių prekės ženklų šimtuką ir jame užėmė 35-ąją vietą. „Facebook“ prekės ženklas vertinamas 19,1 mlrd. JAV dolerių.

Šimtas į sąrašą patekusių prekių ženklų kartu sudėjus yra verti apie 2,4 trln. JAV dolerių.

www.technologijos.lt

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...