2011 Gegužės 18

Lenkų aviacija modernėja

Jonas Okmanas

Balandį Lenkijos nacionalinis oro vežėjas LOT savo lėktuvų parką papildė naujais „Embraer 195 (EMB)“.

Kartu LOT atsisakė senesnių to paties gamintojo lėktuvų „Embraer 145“. Verta priminti, kad šie braziliški lėktuvai ne tik Lenkijoje, bet ir visoje kontinentinėje Europoje pasirodė XX a. paskutiniojo dešimtmečio pabaigoje. Pagal 1999 m. pradžioje pasirašytą sutartį LOT gavo senesnio modelio (145) oro lainerių skrydžiams po šalį ir Europą. 2003 m., LOT pasirašė eilinį kontraktą, pagal kurį gavo 170-uos modelius, o 2007 metais 175 ir 195 modelius.

Be to, LOT susitarė su Varšuvos „Okęcie“ oro uostu dėl bendradarbiavimo vystant susisiekimą oro  maršrutais Rytų–Vakarų kryptimis.

Pirmasis, skirtas LOT‘ui  „Embraer 190-200“, plačiau žinomas kaip „Embraer 195“, nusileido balandžio 11 d. Jis tradiciškai buvo sutiktas specialiu gaisrininkų transportu.

„Embraer 195“ gali nuskristi 2600 km be nusileidimo, jo maksimalus greitis – 890 km per val. Lėktuvo ilgis – 38,65 m, sparnų skersmuo – 28,72 m, vietų keleiviams – 112. Šis lėktuvas skirtas aptarnauti vidutinio nuotolio skrydžius nedidelėje Europoje.

Šiuo metu LOT naudoja 10 EMB-170, 14 – EMB-175 bei vieną 195 –ąjį modelį. Šiemet numatoma gauti dar du,  o 2012 m. – dar vieną EMB-195. Artimiausiais metais LOT planuoja gerokai išplėtoti tranzitinius maršrutus per Varšuvą. Todėl nacionalinis oro vežėjas LOT ir Varšuvos oro uosto įmonė PPL pasirašė ketinimų protokolą dėl tolesnio bendradarbiavimo – įskaitant aukštos klasės paslaugų teikimą klientams. Dar vienas tikslas – sukurti hibridinį verslo modelį, kurio esmė – maži veiklos kaštai ir aukšto lygio aptarnavimas.

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Kaip vertinate galimybę, kad S.Skvernelis vadovaus naujai Vyriausybei?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...