2013 Balandžio 03

Prekybos įmonės savo klientų mokumą tikrina 70 proc. dažniau

veidas.lt


Nemokamai pasitikrinti partnerių mokumą verslo valdymo sistemoje „EuroSkaita“ pasiūliusi bendrovė „Prototechnika“ skaičiuoja, kad per dvejus metus užklausų skaičius padidėjo 70 procentų. Sistemos vartotojai jau įprato iš pradžių patikrinti mokumą ir tik vėliau parduoti prekes ar paslaugas be išankstinio apmokėjimo.

„Skolų prevencijos“ funkcija „EuroSkaitos“ vartotojai naudojasi nuo 2010 m. Čia pateikiama skolų išieškojimo ir prevencijos paslaugų bendrovės „Gelvora“ sistemos www.infodebt.lt informacija bei išvada, ar dominanti įmonė yra rizikinga. Vartotojai taip pat gali palikti savo komentarą ar pažymėti, kad įmonė vėluoja atsiskaityti už prekes ar paslaugas.
2012 m. birželį-sausį informacijos apie dominančias įmones ieškojo 790 „EuroSkaita“ vartotojų, kai atitinkamu laikotarpiu 2010 m. užklausas pateikė 464 „EuroSkaita“ vartotojai.
Rūtos Stanevičienės, „Gelvoros“ Ekonominės informacijos valdymo skyriaus vadovės, teigimu, skolų prevencija aktuali visų sričių didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonėms: „Tai gali būti ūkininkus tikrinančios agrotechnika prekiaujančios įmonės, taip pat ir vaistines tikrinančios farmacijos bendrovės. Taip pat dažnai funkciją naudoja kuru didmena prekiaujančios bendrovės, kurios tikrina kreditines kuro korteles užsisakančias įmones. Funkcija praverčia visose srityse, kur atsiskaitymas gali būti atidėtas.“
Pasak Kęstučio Skukausko, „Prototechnikos“ direktoriaus plėtrai, sistemos www.infodebt.lt pateikiama informacija padeda „EuroSkaitos“ vartotojams tiksliau įvertinti sandorių riziką ir dar efektyviau valdyti finansus.
„Šia paslauga naudotis paprasta. Vartotojui nereikia išeiti iš „EuroSkaitos“ lango – užklausą jis gali pateikti ir vertinimą gauti paspaudęs mygtuką „Skolų prevencija“. Paslauga nemokamai teikiama visiems naujesnes „EuroSkaita“ versijas turintiems klientams, jų šiuo metu yra daugiau kaip 800“, – sako K. Skukauskas.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentarai (1)

  1. Vytis Vytis rašo:

    Man taip pat aktualu sklandus klientų valdymas ir visa informacija kuri susijusi su jais. Domiuosi http://www.terraerp.lt/funkcionalumas/klientu-valdymas.aspx klientų valdymo sistema.


Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...