2011 Birželio 21

Vilniaus aplinkkelio plėtros konkursas – nutrauktas

veidas.lt

BFL

Valstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai” 273 mln. litų preliminarios vertės Vilniaus aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai antrojo kelio statybos rangovo konkurse sulaukę per didelių pasiūlytų darbų atlikimo kainų nusprendė jį nutraukti, bus skelbiamas naujas konkursas.

“Lietuvos geležinkelių” atstovas Vidmantas Gudas BNS pranešė, kad nutraukti konkursą nuspręsta praėjusios savaitės pabaigoje. Konkurso dalyviams yra išsiųsti pranešimai apie tai, kad jų pasiūlytos kainos yra per didelės. Vėliau, jeigu bus nesulaukta dalyvių pretenzijų, bus skelbiamas naujas konkursas.

Neoficialiomis BNS žiniomis, darbus už 299,54 mln. litų (su PVM) atlikti pasiūlė Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė “Eurovia Lietuva” kartu su Čekijos “Eurovia CS”, 342,1 mln. litų kainą pasiūlė didžiausia Baltijos kelių ir tiltų statybos bendrovė “Kauno tiltai”, kuri sudarė susivienijimą su “Panevėžio keliais”, Geležinkelių tiesimo centru, Latvijos “Belam-Riga” ir Kauno “Mitnija”, o brangiausiai – už 366 mln. litų – kelią nutiesti pasiūlė Gargždų statybos įmonė “Hidrostatyba”.

“Lietuvos geležinkelių” infrastruktūros direktorius Albinas Ragauskis BNS anksčiau sakė, kad kelio statyba turėtų trukti apie trejus metus.

Dabartinis aplinkkelis yra tik vienkelis, o įrengus antrą kelią, aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Tinklalapyje www.esparama.lt skelbiama, kad 24 kilometrų aplinkkeliu po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.

Geležinkelio Kyviškės-Valčiūnai antrojo kelio statybų projektą už 12,8 mln. litų parengė Vokietijos geležinkelių infrastruktūros paslaugų kompanija “DB International”.

“Lietuvos geležinkeliai”, pernai rugsėjį atsiėmę paraišką dėl 257 mln. litų Europos Sąjungos (ES) paramos šiam projektui, dabar jam prašo mažesnės sumos – 192,146 mln. litų.

Projekto pradinė vertė siekia 273 mln. litų (su PVM), iš jų 192,1 mln. litų būtų ES parama, dar apie 33 mln. litų įmonė ketina skolintis iš Europos investicijų banko.

ES parama projektui būtų skiriama iš 2007-2013 metų Ekonomikos augimo veiksmų programos pagal Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę “Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti”.

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...