2015 Gruodžio 24

Marketingas

Daugiausia triukšmo socialininėje erdvėje sukėlusios reklamos

veidas.lt

"Bloomingdale’s" reklama
Prieššventinis laikotarpis – labai svarbus metas prekybininkams ir prekių ženklams. Todėl nenuostabu, kad visi neriasi iš kailio ieškodami originaliausių būdų patraukti vartotojų dėmesį.

“The Wall Street Journal” pateikia 5-tuką reklamų, kurios sulaukė didžiausio dėmesio socialiniuose tinkluose:

1. Nėra blogos reklamos?

Prabangių prekių parduotuvių tinklo “Bloomingdale’s” reklama gali būti laikoma nugalėtoja kovoje dėl dėmesio. Tiesa, šis dėmesys daugiau neigiamas, nes reklamoje įžvelgta tolerancija išprievartavimams per pasimatymą. Kompanija net gi atsiprašė už šią reklamą. Skaičiuojama, kad trečdalis reklamos paminėjimų socialiniuose tinkluose buvo neigiami.

2. Už širdies griebianti istorija

Vokietijos prekybos centrų tinklo “Edeka” reklama apie senelį, kuris surežisuoja savo mirtį, kad prie švenčių stalo prisikviestų savo šeimą, sulaukė daugiau 44 mln. peržiūrų “Youtube”.

3. “Žmogus Mėnulyje”

Britų mažmenininko “John Lewis” emocingos reklamos yra vienos populiariausių kiekvienais metais. Šį sezoną sukurta reklama “Žmogus Mėnulyje” taip pat neturėtų palikti abejingų. Reklamą “Youtube” peržiūrėjo virš 23 mln. žmonių.

4. Nepralenkiamas “Apple”

Ne paslaptis, kad “Apple” marketingas – vienas geriausių pasaulyje. Šį kartą kompanija į pagalbą pasikvietė Stevie Wonderį ir Andra Day, kurie atliko 1967 m. hitą “Someday at Christmas”. 3,3 mln. peržiūrų.

5. Trumpa komedija

Paskutiniai 5-tuke liko prekės ženklo “Old Navy” komiška reklama.

Visą originalų straipsnį skaitykite čia

 

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...