- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Internetas negauna pakankamai reklamos

Autorius: veidas.lt | 2011 06 13 @ 09:30 | Verslas | 1 Comment

"Veido" archyvas
Internetui skiriamo reklamos biudžeto dalis dar gerokai atsilieka nuo Vakarų valstybių. Pasak specialistų, rinką iškreipia didžiųjų reklamos užsakovų investicijos į televiziją, rašo “Verslo žinios”.

“Per pastaruosius dvejus metus santykis tarp interneto skvarbos ir investicijų į reklamą internete Lietuvoje pagerėjo, tačiau atotrūkis vis dar lieka ryškus”, – teigė interneto reklamos bendrovės “Addvisors” direktorė Skaistė Knyzaitė.

Tyrimų bendrovės “TNS LT” duomenimis, Lietuvoje interneto reklamai 2010 metais išleista 8 proc. viso reklamos biudžeto šalyje.

“Nėra priežasčių, kodėl turėtų dominuoti reklama televizijoje. Neabejotina, jog tai lemia užsakovų inercija”, – komentuoja S.Knyzaitė.

Pasak žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros “VRS grupė” vadovo Evaldo Dargužo, internetą renkasi įmonės, reklamai skiriančios mažai lėšų – iki 50 tūkst. litų, o didieji reklamos užsakovai šios reklamos formos vis dar privengia.

“Televizijos kampaniją gali suplanuoti turėdamas 80 tūkst. litų. Tokią sumą turinčios bendrovės dažniausiai kitų sprendimų neieško”, – pažymėjo E.Dargužas.

Tyrimų bendrovės “TNS LT” duomenimis, 2010 metais reklamai televizijoje buvo skirta 153 mln. litų, o reklamai internete – 25 mln. litų.

“Plika akimi matyti, kad internete yra daugiau reklamos pinigų, nei rodo TNS skaičiai. Tiesiog visas investicijas suskaičiuoti yra labai sudėtinga”, – teigė žiniasklaidos pirkimo ir planavimo agentūros MPG vadovas Tomas Markūnas.

“Addvisors” duomenimis, Lietuvoje reklamjuostėms išleidžiama 67 proc. interneto reklamos pinigų, paieškos sistemoms – apie 10 proc.. Reklamai socialiniuose tinkluose – apie 2,6 procento.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/internetas-negauna-pakankamai-reklamos

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.