- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Dalis “Omnitel” telefonų – “pririšti”

Autorius: veidas.lt | 2010 06 16 @ 12:16 | IT naujienos,Lietuva | 11 Comments

Mobiliojo ryšio operatorius “Omnitel” nelinkęs savo klientų lengvai paleisti – pasirodo, daug “Omnitel” salonuose parduodamų telefonų iki šiol susieti su bendrovės tinklu. Kiti mobilieji operatoriai jau seniai tokios praktikos atsisakę.

Vilnietė Diana Kliukoitytė, nusprendusi iš “Omnitel” pereiti į kitą mobiliojo ryšio tinklą, gerokai nustebo, kai sutartą dieną į telefoną įsidėjusi kito mobiliojo ryšio tinklo SIM kortelę suprato, kad jos telefonas susietas su “Omnitel” tinklu. Be mobiliojo ryšio likusi D.Kliukoitytė internetu susisiekė su drauge ir paprašė jos paskambinti į “Omnitel”. Susidariusią padėtį “Omnitel” konsultantams išdėsčiusiai Dianos draugei buvo pasiūlyta kreiptis į nelegaliai veikiančius meistrus, kad šie telefoną piratiškai atsietų nuo “Omnitel” tinklo.

“Prieš dvejus metus įsigijusi telefoną iš “Omnitel” aš jį išsipirkau, tai kodėl dar turiu mokėti už telefono atsiejimą nuo tinklo, jeigu aparatas priklauso man? Visa tai primena situaciją su asmeniniais planais, kai bendrovė už tave nusprendžia ir visais įmanomais būdais pririša. Jei patenki į “Omnitel” tinklą, labai sunku iš jo išeiti”, – piktinosi mergina, dviem dienoms likusi be mobiliojo ryšio.

Telefonų meistras Paulius Jurevičius iš Kauno patvirtino, kad sulaukia nemažai klientų, prašančių jų telefonus atsieti nuo “Omnitel” tinklo – kiekvieną savaitę nuo vieno iki dešimties. “Pastebėjome, kad “Omnitel” “pririša” net be sutarties įsigytus mobiliuosius telefonus – tokiu būdu telefoną įsigiję klientai labai nustemba”, – pasakojo meistras.

“Omnitel” išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus teigė, kad su tinklu susieti telefono modeliai esą sudaro nedidelę dalį – 15 proc. “Telefonus “pririša” ne pats “Omnitel” – tokie aparatai mus pasiekia iš gamintojų. Telefonai susiejami su “Omnitel” tinklu dėl išskirtinės platinimo teisės ar techninių niuansų, kad korektiškai veiktų visos mūsų paslaugos”, – aiškino T.Jackus.

Atsakyti į klausimą, ką įsigijus tokį telefoną daryti į kitą ryšio tinklą pereiti norinčiam klientui, T.Jackus negalėjo. “Mes atsiejimo nuo tinklo paslaugų neteikiame – kaip ir telefonų remonto. Žmogus turi žiūrėti, kur pasirašo – sutartyje viskas įrašyta”, – klientus mokė “Omnitel” atstovas.

Ryšių reguliavimo tarnybos Elektroninių ryšių departamento direktorius Eugenijus Žvalionis tvirtino, kad per mėnesį tarnyba sulaukia kelių telefoninių paklausimų dėl “pririštų” telefonų. Pasak E.Žvalionio, bendrovė gali su savo tinklu susieti telefoną, tačiau privalo apie tai tinkamai informuoti vartotoją.

“Tele2″ ir “Bitės” atstovai tvirtino, kad jau seniai technologiškai nesieja mobiliųjų telefonų prie SIM kortelių.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/dalis-omnitel-telefonu-%e2%80%93-priristi

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.