- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Būsto renovacijos viešinimo konkursas toliau stringa

Autorius: veidas.lt | 2011 03 09 @ 20:55 | Aktualijos | No Comments

Teisėsaugos institucijų tiriamas ir teisinių ginčų sukėlęs būsto renovavimo viešinimo konkursas toliau stringa. Kai kurie jo dalyviai Būsto ir urbanistinės plėtros agentūrai (BUPA) pateikė pretenzijas dėl dviejų iš keturių konkurso dalių laimėtojų.

Pretenzijos pateiktos dėl pirmos ir trečios konkurso dalies, BNS patvirtino agentūros direktorius Arūnas Aliulis.

Tuo tarpu viena sutartis jau pasirašyta, o antroji turėtų būti pasirašyta netrukus. BUPA viešųjų ryšių specialistas Einaras Burkšas BNS pranešė, kad su konkurso antros dalies laimėtoja bendrovė “Avenire” sutartis jau pasirašyta – įmonė už 850 tūkst. litų organizuos renginius, seminarus.

Su konkurso ketvirtos dalies laimėtoja – bendrove “Box Agency” sutartį planuojama pasirašyti artimiausiu metu. Iš šios bendrovės bus perkamos reklamos paslaugos.

A.Aliulio teigimu, pirmos konkurso dalies rezultatus ginčija ryšių su visuomene agentūra “VIP Viešosios informacijos partneriai” (VIP), veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį su “Publicum” ir viešųjų ryšių specialistu Liutauru Ulevičiumi, o trečios dalies – “KPMS ir partneriai”.

“Čia nėra nieko rimta – apskundė, nes laimėtojas nurodė pernelyg mažą kainą, kurią jis yra pagrindęs”, – sakė A.Aliulis. Anot jo, agentūra per dvi savaites turi pateikti atsakymus dėl pretenzijų.

Jo teigimu, pirmosios konkurso dalies preliminarus laimėtojas yra ryšių su visuomene agentūra “Idea Prima”, trečios – agentūra “Avenire”.

“Mes esame 100 proc. tikri dėl savo teisumo. Buvo trys bylos, iš kurių dvi mes laimėjome. Vieną pralaimėjome dėl, švelniai tariant, Plytniko (Viešųjų pirkimų tarnybos vadovo Žydrūno Plytniko – BNS) pozicijos”, – kalbėjo A.Aliulis.

Pirmos konkurso dalies laimėtojas, pasak A.Aliulio, turės koordinuoti ir valdyti visuomenės informavimą, trečios dalies – rinkti ir skelbti informaciją žiniasklaidoje ne reklamos priemonėmis.

Tačiau neatmetama, kad nepatenkintieji konkurso rezultatais, kaip ir anksčiau, teisybės gali ieškoti teismuose.

Visuomenės informavimo kampanija turėjo prasidėti dar 2010 metais. Būsto ir urbanistinės plėtros agentūra skaičiavo, jog visai kampanijai gali prireikti apie 9,2 mln. litų.

Teisiniuose ginčuose su agentūra dalyvavo viešųjų ryšių bendrovės “IC Baltic”, “Idea prima”, “Box Agency” ir “VIA media”. Konkurse, be jau minėtų, dalyvauja Baltijos viešųjų ryšių grupė, “Prime Partner”, “Credo R”, “AdLove” bei kiti.

Generalinė prokuratūra praėjusį pirmadienį pranešė pradėjusi ikiteisminį tyrimą dėl bandymų daryti įtaką Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) sprendimams – jis susijęs su būsto renovavimo viešinimo konkursu, kurį skelbė Būsto ir urbanistinės plėtros agentūra.

Vadinamojoje ūkio ministro Dainiaus Kreivio pažymoje teigiama, kad Aplinkos ministerijos tarnautojai ne kartą kontaktavo su Ž.Plytniku dėl šio konkurso, nes VPT konkurso sąlygose įžvelgė daug pažeidimų.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/busto-renovacijos-viesinimo-konkursas-toliau-stringa

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.