- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

„Dinner in the Sky“ pasiūlė specialų paslaugų paketą verslui

Autorius: veidas.lt | 2013 05 15 @ 17:00 | Verslas | No Comments


Vilniuje gegužės 28 – birželio 1 d. viešėsiantis restoranas „Dinner in the Sky“, vaišes organizuojantis pusšimtyje metrų virš žemės kabančioje specialioje platformoje, šiemet pasiūlė specialų paslaugų paketą verslo klientams.

Visą stalą rezervavusioms kompanijoms dangaus restoranas gali pagaminti kvietimą ir meniu su įmonės logotipu; suteikia galimybę pasitikimo zonoje naudoti savo prekių ženklo atributiką, taip pat ant pietų ar vakarienės stalo pateikti produktą ar firminius atributus; pasirūpina fotonuotraukomis ir personalizuota galerija dangaus restorano interneto svetainėje. Verslo paketas „Dinner in the Sky“ (meniu pasirenkant pagal individualius poreikius) kainuoja apie 5117 Lt.

Pasak nepriklausomo rinkodaros eksperto Audriaus Savicko, šiais laikais prekės bei paslaugos praranda išskirtinumą, todėl naujų pojūčių ar įspūdžių kūrimas klientams tampa labai svarbiu rinkodaros instrumentu. „Tokiu išskirtiniu patyrimu kaip “pietūs danguje” galima gerinti santykius su klientais, komunikuoti prekės ženklo pažadą, vertybes, atsidėkoti partneriams už puikius rezultatus, didinti lojalumą“,- sako jis.

Įmonėms galvojančioms, kaip save ar produktus pristatyti tokiame išskirtiniame kontekste, rinkodaros ekspertas pataria įvertinti, kad aukščio patyrimas yra labai ryškus, todėl tam, kad klientai ar partneriai atsimintų ne tik pačius pietus, bet kompanijos pateikiamą žinutę, rekomenduotų šį veiksmą derinti su tam tikra įžanga bei pabaiga, kurių metu būtų sudėlioti reikalingi akcentai.

„Galima siekti ir informacijos sklaidos socialiniuose tinkluose, tačiau siūlau pagalvoti, kaip tai bus pateikta klientams, kurių įmonė negalėjo pakviesti. Jeigu tokiais pietumis siekiama rinkodarinių tikslų, veiksmas turi būti ir planuojamas kaip rinkodarinė kampanija – su savais tikslais, komunikacijos planu, rezultato matavimo būdais“, – sako A.Savickas.

Į neįprasčiausių valgymo vietų 10-tuką ekonomikos žurnalo „Forbes“ įtrauktas „Dinner in the Sky“ restoranas vienu metu gali vaišinti 22 žmones – tiek vietų įrengta visus saugos reikalavimus atitinkančioje krano pakeliamoje platformoje.

Šio restorano patrauklumą įvertino ne tik pavieniai įspūdžių kolekcionieriai, bet ir kompanijos, pasinaudojusios galimybe surengti išskirtinį verslo susitikimą ar savo paslaugų ar produktų pristatymą.

Net 45 pasaulio šalis apkeliavusio restorano paslaugomis, rengdami savo produktų pristatymus, naudojosi tokie klientai kaip HSBC bankas (Beirute ir Rio de Žaneire), BMW ir „Mini“ (Dubajuje), „Peugeot“ (Stambule), „Saab“ (Budapešte), „Renault Laguna“ (Bratislavoje), „Samsung“ (Briuselyje ir Londone), „Nokia“ (Las Vegas), „Hewlett-Packard“ (Dubajuje ir Pietų Afrikoje), „Sky“ televizija (Londone). „MTV Libanas „(Beirute) bei daug kitų prekinių ženklų.

Lietuvoje savo naujos buitinių prietaisų serijos „Inspiration“ pristatymui unikalų dangaus restoraną pernai pasirinko „Electrolux“, kurios profesionaliais prietaisais naudojosi restorano virėjai.

Jau antrus metus su „Dinner in the Sky“ Baltijos šalyse bendradarbiauja alkoholinių gėrimų tiekėja „Pernaud-Ricard“, kurios šampanas „G..H. MUMM“ ir kiti gėrimai įtraukti į restorano meniu.

Pamaloninti išskirtiniais įspūdžiais savo klientus šiemet nusprendė bendrovė „Omnitel“ – jos auksinių „Omni ID“ kortelių turėtojams „Dinner in the Sky“ vakarienė kainuos net 15% pigiau. Tai yra vienintelė galimybė gauti nuolaidą dangaus restorane. „Sakydami “Pirmiausiai Jūs” mes ieškome klientams nepatirtų emocijų, atradimų išbandant vienų geriausių virtuvės meistrų patiekalus kaip ir naujausias technologijas ar tinklo kokybę“, – savo sprendimą bendradarbiauti su „Dinner in the Sky“  aiškina „Omnitel“ komunikacijos vadovė Kristina Mažeikytė.

„Dinner in the Sky“ Vilniuje, Rotušės aikštėje, viešės gegužės 28 – birželio 1 d. Patiekalus svečiams ruoš prancūzas Roland Gauthier, restorano “La Grenouillere” savininkas ir virtuvės šefas, airis Ciaran Gantly, šiuo metu vadovaujantis „Kempinski Hotel Cathedral Square“ virtuvei ir estas Mihkel Heinmets, restorano Rygoje “Degustare” ir “Wiegand” Taline virtuvės šefas.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/%e2%80%9edinner-in-the-sky%e2%80%9c-pasiule-specialu-paslaugu-paketa-verslui

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.