- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Pažinčių portalų verslo variklis – amžinas žmonių noras mylėti ir būti mylimiems

Autorius: veidas.lt | 2014 07 17 @ 08:00 | IT naujienos | 2 Comments


Trečią dešimtmetį skaičiuojanti pasaulio interneto pažinčių portalų industrija klesti – metinę jų rinkos apyvartą sudaro daugiau kaip milijardas JAV dolerių. Lietuvoje šis verslas jaunesnis ir tikrai nėra aukso gysla, tačiau tokie portalai irgi neblogai gyvuoja ir tiki šviesia savo ateitimi.

Šio verslo, tiesa, iš pradžių ne internetinio, pradžia Lietuvoje – gūdūs 1989-ieji. Tuomet dabartinis Vyrų krizių ir informacijos centro vadovas Arūnas Kūras su kolegomis psichologais Vilniuje buvusiuose Respublikiniuose profsąjungų rūmuose ant Tauro kalno įkūrė psichologinio konsultavimo kooperatyvą ir joje veikiančią pažinčių tarnybą, o Mykolo Romerio universiteto profesorius Gediminas Navaitis – pažinčių tarnybą prie Santuokų rūmų.
“Labiausiai mus stebino didžiulis kontrastas tarp moterų ir vyrų, kurie pas mus ateidavo. Moterys – puikios, išsilavinusios, bet vienišos, o vyrai – gana prasti, nemaža jų dalis – perėjūnai, priešingai nei moterys, neturintys jokių rimtų ketinimų. Mes turėjome labai daug vilčių ir planų. Ketinome ištirti asmenybes, suderinamumą, bet pamatėme, kad nėra ko derinti, todėl tarnyba gyvavo vos pusmetį”, – neįsibėgėjusio verslo pradžią prisimena A.Kūras.
Prof. G.Navaičio vadovaujama pažinčių tarnyba, sukūrusi savo klientų kartoteką ir pažinčių skelbimus spausdinusi laikraščiuose, gyvavo iki 2006 m., kai peraugo į internetinę pažinčių svetainę ~darnipora.lt~, kurią pats G.Navaitis vadina geriausia pasaulyje internetine pažinčių tarnyba.
“Priešingai nei kitos Lietuvoje ar pasaulyje veikiančios internetinės pažinčių svetainės, ~darnipora.lt~ portalo sistema buvo sukurta testų, o ne klausimų pagrindu. Tai pagrindinis skirtumas, įgalinantis atranką daryti maksimaliai profesionaliai. Nes į tiesioginius klausimus atsakinėjantis žmogus save visuomet pristato geriau, nei iš tiesų yra. Pavyzdžiui, į klausimą, ar jūs vertinate ištikimybę, šeimą pretenduojantis sukurti žmogus, savaime suprantama, atsakys teigiamai. O moteriškumą ar vyriškumą atskleidžiantys įvairiausi testai parodo esmę nepriklausomai nuo žmogaus”, – skirtumus nurodo psichologas.

Ne tik visą šį tekstą, bet ir visus kitus šios savaitės “Veido” straipsnius galėsite perskaityti išsiuntę žinutę numeriu 1390 ir įrašę “veidas 272014″ bei įvedę gautą kodą.

Žinutės kaina 4 Lt. Plačiau http://www.veidas.lt/veidas-nr-27-2014-m

 

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/pazinciu-portalu-verslo-variklis-%e2%80%93-amzinas-zmoniu-noras-myleti-ir-buti-mylimiems

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.